Yeni

10/recent/ticker-posts

Header Ads Widget

sigara sarma makinesi

Blog Yazarını Tanıma Mimi

Blogcu Sultan beni çok güzel bir mime davet etmiş.Kendisine çok teşekkür ederim. Cevaplamazsam olmazdı :)

Evet şimdi soruları cevaplayayım:



-Burcunuz ?

Başak burcuyum.


-Bloglarda en çok ilginizi çeken şeyler ?
Bloglarda özellikle makyaj yazıları çok hoşuma gidiyor ama ürün yorumlamalarını da severek okurum :)

- En sevdiğiniz mevsim ?
Yaz :)

-Yabancı Diliniz ?
İyi seviyede İngilizcem var.

- Boş zamanlarınızı nasıl değerlendiriyorsunuz?
Boş zamanlarımda Youtube izlerim. Müzik dinlerim kitap okurum bazen arkadaşlarla takılırız.

- En son okuduğunuz kitap ?
Debbie Macomber  "Mucizeler Dükkanına Dönüş"

-Hayatınızda pişman olduğunuz bir şey
Aslında pek çok şey ama burada yazamayacağım...

- Tuttuğunuz takım ?
Beşiktaş

- Çantanızdan eksik etmediğiniz şeylerden bazıları ?
Islak mendil, parfüm, ruj ve ayna

- En sevdiğiniz içecek
Chai Latte (Starbucks'larda satılıyor)


- Ve Son Olarak Bloğunuzdan Hiç Para Kazandınız mı?

Bloğumdan bir kaç kere firmalarla iş birliği yaparak para kazandım. Ama genelde sponsor firmalar ürün gönderimi yapıyorlar.



Cevaplamak isteyen herkesi bu mimi cevaplamaya davet ediyorum...:)


İçinizdeki çocuğu sakın ha büyütmeyin Canlarım ve mutluluk cesaret ister bunu sakın unutmayın!


Buraya tıklayarak beni GFC takibine alabilirsiniz ve beni Instagram, Twitter gibi sosyal medya hesaplarımdan takip etmeyi unutmayın canlarım :)

Yorumlarınızı bekliyorum :) Sevgilerimle


Yorum Gönder

0 Yorumlar