Yeni

10/recent/ticker-posts

Header Ads Widget

sigara sarma makinesi

Magİc Hose Tabancalı Uzayan Hortum Bahçe Hortumu



Magıc Hose Tabancalı Uzayan Hortum Bahçe Hortumu
Bahçe hortumu sihirli su hortumu sulama hortumu esnek genişletilebilir makaraları sulama için hortum bağlayıcı mavi yeşil 25-175FT Dropship
25/50/75/100FT bahçe hortumu genişletilebilir esnek su hortum boru sulama sulama için püskürtme tabancası ile araba yıkama sprey
* 1. Renk: mavi yeşil
* 2. Malzeme: ABS + silikon
* 3. Su basıncı: 5mpa
* 4. Meme: 7 fonksiyonları
* 5. Uzunluk:

-25 ft: 2.5 m uzunluğunda, uzatma sonrası 7.5 m
-50 ft: 5 m uzunluğunda, 15 m uzantıdan sonra
-75 ft: 7.5 m uzunluğunda, uzatma sonrası 22.5 m
-100 ft: 10 m uzunluğunda, 30 m uzatmadan sonra

* 1. Sıkıca örme dış kumaşı kullanarak estetik olarak hoş bir tasarım.
* 2. Hortum orijinal uzunluğunun 3 katına kadar genişleyebilir. Ayrıca kolay saklama için orijinal şekline geri çekilebilir.
* 3. 7 püskürtme su modları, tam/açı/duş/sis/merkez/düz/koni/sağanak, ihtiyacınız olan en uygun modu seçin.
* 4. Geniş uygulama, araba yıkama için uygun, sulama çiçekler/sebze, temizlik pencere/zemin, vb.
* 5. Esnek silikon hortum, aşınmaya dayanıklı, gerilebilir veya bükülebilir.
* 6. Su basıncı, 0 - 5 bar su basıncı.

Paket içerir:
1 x meme
1 x hortum
2 x bağlayıcı
1 x manuel





 

Yorum Gönder

0 Yorumlar