Yeni

10/recent/ticker-posts

Header Ads Widget

sigara sarma makinesi

Uzayan Hortum Tabancalı Expandable Hose 15 Metre Uzayan Hortum


Uzayan Hortum Tabancalı Expandable Hose 15 Metre Uzayan Hortum - Kendi Uzunluğunun 3 Katı Uzunluğa Erişir Kıvrılmaz, Dolaşmaz, Yer Kaplamaz Uzayan Hortum İle Evde, Bahçede, Garajda Yer Kaplayan Hortumlara Son

tikucuz.com cular Uzayan Hortum, evde, yazlığınızda, balkon ve bahçenizde, yat ve teknelerde rahatlıkla kullanabileceğiniz, sizi eski tip hortum kalabalığından ve dağınık görüntüsünden kurtaracak ve yerden tasarruf etmenizi sağlayacak son derece dayanıklıdır ve hafif malzemeden imal edilmiş mükemmel bir üründür.
Eski tip hortumunuz çok yer işgal ediyor ve karışmısı, kırılması pek çok zaman can sıkıcı oluyor.
Genellikle bahçe ve çiçek sulama ile temizlik amacı ile kullanılan hortumlar, dolaşır, kırılır ve toplanmaz hale gelirler. Hortum sorununa çare olan bu son teknoloji Uzayan Hortum dayanıklı, pratik, hafif ve en önemlisi kendi uzunluğunun 3 katı uzunluğa erişebilir.

Özel olarak tasarlanmış çok esnek bir yapıya sahip Expandable Hose Uzayan Hortumu, kendi uzunluğunun 3 katına uzaması ile birlikte keyif ve rahatlıkla kullanabilirsiniz.




Uzayan Hortum Özellikleri :
Kendi uzunluğunun 3 katı uzunluğa erişebilir.
Çok yer kaplamaz, her yere rahatlıkla sığar.
Çok rahat bir şekilde istediğiniz yere götürebilirsiniz.
Kıvrılmaz, dolanmaz, patlamaz, çatlamaz.
Dayanıklı, güçlü ve hafif malzemeden üretilmiştir.
Uzayan Hortum Nasıl Kullanılır:


Sorunsuz ve keyifli bir kullanım için yapmanız gereken tek şey, xhose uzayan hortumun su giriş ucunu musluğa takmaktır.  
İşiniz bittiğinde ise musluğu kapatıp xhose’nin bir kaç saniye süren.kendi kendine mucizevi toplanmasını bekleyip daha sonra eviniz, deponuz, bahçeniz yada teknenizin bir köşesini saklamak olacaktır. 
Hortum Ölçüleri:

Sulama yapılmadığı andaki açılmamış hali: 5 metre
Sulama esnasındaki açılmış hali: 15 metre
1 Adet sipariş vermeniz durumunda 1 Adet "Uzayabilen Sihirli Hortum 15 Metre (Sulama Tabancası Dahil)" gönderilecektir.




 

Yorum Gönder

0 Yorumlar