Yeni

10/recent/ticker-posts

Header Ads Widget

sigara sarma makinesi

LR Colours Extreme Volume Maskara

Merhaba Canlarım, bugün size LR Kozmetikten satın aldığım LR Colours Extreme Volume Maskara hakkındaki yorumlarımı yazmak istiyorum. LR Kozmetik doğrudan satış yöntemiyle çalışıyor.Yani temsilci üzerinden ürün getirtiyorsunuz. LR Kozmetik Alman markası.LR ürünleriyle ilk defa aloe veraroll-on'uyla tanıştım o ürünü çok sevemedim açıkçası. 
LR Colours Extreme Volume Maskara
LR Colours Extreme Volume  Maskara kıl fırçaya sahip. Konik bir fırçası var.Kirpiklere hacim verme vaadi olan bu maskarayı açıkçası ben çok beğenemedim. Verdiği hacim benim beklentimi karşılamadı. Kirpikleri yapıştırma özelliği yok bu anlamda benden geçer not aldı ama dediğim gibi hacim verme konusunda çok başarılı bulmadım doğrusu.Bir maskaranın hacim vermesi ve uzatması en önemli kriterlerdir. LR Colours Extreme Volume Maskara kirpiklerimi çokta fazla uzatmadı. Zaten fotoğraf koymadım kirpiklerim de çok değişiklik olmadığı için. Ayrıca belli bir süre sonra göz altlarıma dökülme yaptı ki bu da hiç hoş değildi.
LR Colours Extreme Volume Maskara

LR Colours Extreme Volume Maskara

LR Colours Extreme Volume Maskara
Ben şahsen LR Colours Extreme Volume Maskarayı tekrar satın almam elimde çok daha fazla hacim veren maskaralar var. Siz ne düşünüyorsunuz?

 Siz LR Colours Extreme Volume Maskarayı denediniz mi?


İçinizdeki çocuğu sakın ha büyütmeyin Canlarım ve mutluluk cesaret ister bunu sakın unutmayın!


Buraya tıklayarak beni GFC takibine alabilirsiniz ve beni Instagram, Twitter gibi sosyal medya hesaplarımdan takip etmeyi unutmayın canlarım :)

Yorumlarınızı bekliyorum :) Sevgilerimle








Yorum Gönder

0 Yorumlar