Yeni

10/recent/ticker-posts

Header Ads Widget

sigara sarma makinesi

Bitenler ve Çöpe Gidenler


Duru Perfume Mysterious Orchid Duş Jeli: Kokusu harika bir duş jeliydi. Satın alınabilir.
Dove Advanced Hair Series Saç Kremi:Bu saç kremine bayıldım. Banyodan sonra saçlarım çok kolay açılıyor bu kremi uygulayınca.Tekrar satın alabilirim.
Avon Advance Techniques Kepek Önleyici Şampuan: Bu şampuanın bana bir faydasını görmedim maalesef :( Kepek oluşumunu durdurmadı ayrıca benim saç derimde egzamalar var onlara da iyi gelmedi maalesef :( Bir daha satın almam.

St Ives Smooth&Glow Kayısılı Duş Jeli: Peeling etkili olan bu duş jelinin kokusunu ve temizlemesini sevdim ama biraz pahallı ben indirimden satın almıştım. Tekrar satın alabilirimi indirime girerse.

Avon Naturals Vanilya ve Armutlu Saç Kremi:Berbat bir ürün sakın almayın. Yazısını şuradan okuyabilirsiniz.

Diadermine Hassas Göz Makyaj Temizleyicisi: Yazısını şuradan okuyabilirsiniz.


Farmasi Sensational Parfüm: Yazısını şuradan okuyabilirsiniz.

Pastel Besleyici Tırnak Bakım Jeli:Yazısını şuradan okuyabilirsiniz.

Farmasi Camouflage Kapatıcı:Yazısını şuradan okuyabilirsiniz.

Uni Care Kayısı Yağlı Makyaj Temizleme Diskleri: Çabuk kurudular aslında güzel temizlediler ama dediğim gibi çabuk kurudular bir daha satın almam.

Age Reversist Göz Kremi:Yazısını şuradan okuyabilirsiniz.
Barbara Bort Effect Liner: Maalesef ben beğenmedim. Eye liner çekmek bu ürünle çok zor ucu kalın. Bir daha satın almam.


İçinizdeki çocuğu sakın ha büyütmeyin Canlarım ve mutluluk cesaret ister bunu sakın unutmayın!


Buraya tıklayarak beni GFC takibine alabilirsiniz ve beni Instagram, Twitter gibi sosyal medya hesaplarımdan takip etmeyi unutmayın canlarım :)


Yorumlarınızı bekliyorum :) Sevgilerimle

Yorum Gönder

0 Yorumlar