Yeni

10/recent/ticker-posts

Header Ads Widget

sigara sarma makinesi

Avene Cold Cream Dudak Nemlendiricisi

Merhaba Canlarım; soğuk kış günlerinde dudaklar bir hayli kuruyor bunun için çok etkili bir dudak balmından bahsetmek istiyorum. İsmi üzerinde Avene Cold Cream Dudak Nemlendiricisi dudakları soğuktan korumakla kalmıyor etkili bir şekilde nemlendirme de sağlıyor.Hadi bakalım şimdi sırayla özelliklerini anlatmaya başlayayım;
Avene Cold Cream Dudak Nemlendiricisi

Avene Cold Cream Dudak Nemlendiricisi;

-Öncelikle şık beyaz bir ambalaja sahip

-Yoğun bir dudak balmı ve vazelin gibi bir yapısı var.

-Sivilce tedavisinde kullanılan ruaccutane hapı kullanırken Eczacılar çoğunlukla öneriyorlar.

-Sürekli yenilemek gerekmiyor.

-15ml'lik ürün yaklaşık 30 TL

-Ruj altına kullanılabilen güzel bir nemlendirici.

-Sürdükten sonra dudakta beyaz bir tabaka şeklinde kalıyor bu biraz sevmediğim bir özellik oldu ama olsun nemlendirmesi başarılı.


-Kışın çatlayan dudaklara çok güzel geliyor.

Avene Cold Cream Dudak Nemlendiricisi

Benim tekrar satın alabileceğim bir ürün oldu kendisi.Size de tavsiye ederim canlarım. Tekrar bir yazıda buluşmak dileğiyle kendinize iyi bakın hepinizi öpüyorum. Sevgiler❤️

Avene Cold Cream Dudak Nemlendiricisi


Siz Avene Cold Cream Dudak Nemlendiricisini denediniz mi?

İçinizdeki çocuğu sakın ha büyütmeyin Canlarım ve mutluluk cesaret ister bunu sakın unutmayın!


Buraya tıklayarak beni GFC takibine alabilirsiniz ve beni Instagram, Twitter gibi sosyal medya hesaplarımdan takip etmeyi unutmayın canlarım :)

Yorumlarınızı bekliyorum :) Sevgilerimle




Yorum Gönder

0 Yorumlar