Yeni

10/recent/ticker-posts

Header Ads Widget

sigara sarma makinesi

Farmasi Camouflage Kapatıcı

Merhaba Canlarım;

Bugün sizlere çok memnun kalarak kullandığım bir üründen bahsetmek istiyorum.Farmasi Camouflage Kapatıcı son zamanlarda favorim olan bir kapatıcı.Gelin hep birlikte bu güzel ama çabuk biten kapatıcıyı inceleyelim.

Farmasi Camouflage Kapatıcı

Göz altlarıma kapatıcı kullanmayı seviyorum. Göz altı kapatıcısı olarak Maybelline Age Rewind Kapatıcı ilk kullandığım kapatıcı olarak tarihe geçti ama göz altlarımda yağ bezeleri oluşturmaya başlayınca o ürünü kullanmaktan vazgeçip yeni markaları denemeye başladım. Farmasi Camouflage Kapatıcıyı da bu sırada keşfettim. Farmasi Camouflage Kapatıcının siyah bir ambalajı var.

Farmasi Camouflage Kapatıcı

Farmasi Camouflage Kapatıcının bendeki rengi 02 numara. Ürünü arkadaki dönen kapağı çevirerek ucundaki fırça kısmından alabiliyorsunuz. Ben bu ürünü cildime BB veya CC krem ya da fondötenimi kullandıktan sonra göz altlarıma uyguluyorum. Göz altlarıma V çizerek uyguluyorum ki bu uygulama sonrası göz altlarım oldukça güzel kapanıyor.

Farmasi Camouflage Kapatıcı

Ürünün kapatıcılığı oldukça yüksek.Ürünü ben bir sünger yardımıyla göz altlarıma uyguluyorum. Süngeri hafif nemlendirdikten sonra göz altlarıma ürünü sürüp sünger yardımıyla göz altlarımı kapatıyorum. Göz altlarında çok iyi yaymak gerekiyor yoksa çizgilere dolma gibi bir özelliği var maalesef ama kapatıcılığı o kadar güzel ki bu olumsuz özelliğini görmezden gelebiliyorsunuz.

Farmasi Camouflage Kapatıcı

Kapatıcılığı oldukça yüksek olan Farmasi Camouflage Kapatıcıyı ben uyguladıktan sonra mutlaka bir pudrayla sabitliyorum. Size de bunu öneririm Canlarım. Ben bu ürünü kesinlikle tavsiye ederim. Aşağıdaki fotoğrafta görüldüğü gibi göz altlarını çok güzel kapatıyor. Benim göz altı şişliklerim vardır onları bile çok güzel kapatıyor. Şu an hepsiburada sitesinde 19,99 TL ye satılıyor bence kaçırılmamalı. Ama ürünü Farmasi distirbütörlerinden de satın alabilirsiniz tabiki. Tekrar görüşmek dileğiyle. Sevgiler ❤️

Farmasi Camouflage Kapatıcı

Siz Farmasi Camouflage Kapatıcıyı denediniz mi?

İçinizdeki çocuğu sakın ha büyütmeyin Canlarım ve mutluluk cesaret ister bunu sakın unutmayın!


Buraya tıklayarak beni GFC takibine alabilirsiniz ve beni Instagram, Twitter gibi sosyal medya hesaplarımdan takip etmeyi unutmayın canlarım :)

Yorumlarınızı bekliyorum :) Sevgilerimle






Yorum Gönder

0 Yorumlar