Yeni

10/recent/ticker-posts

Header Ads Widget

sigara sarma makinesi

40 Yaşımda Öğrendiklerim

40 Yaşımdan öğrendiğim şeyler var. Bugün sizlere bunları paylaşmak istedim Canlarım :) İyi okumalar!
1.Hayatta, iş dünyasında ve diğer her şeyde en önemli şeyin dürüstlüğünüzden asla ödün vermemek olduğunu öğrendim. Kendinden ödün verme - tüm sahip olduğun sensin.




2.Neye ihtiyacınız olduğunu bilmeniz ve mümkün olduğunca kendinize bakmanız gerektiğini öğrendim. 


3.Her neyden korkarsan, şunu denemelisin! Olacak en kötü şey, başarısız olman. Ama bu hiç denemediğim için pişmanlık duymaktan daha kötü.

4.Tutku ve mutluluk, yeni şeyler denemekten ve  kendi kişisel sınırlarınızı zorlamaktan gelir. Walt Disney en iyisini söyledi: “İmkansızı yapmak çok eğlenceli.” İmkansızı deneyin. Sadece bir kere deneyin.

5.Tanrı'nın bize istediğimizi vermediğini öğrendim; Bize ihtiyacımız olanı veriyor Ve şu anda öyle gözükmese de, sonunda, bize ihtiyacımız olanı veriyor. Ayrıca dökülen süt için ağlamamamız gerektiğini de öğrendim. Dersi alın ve devam edin, ancak geçmişte sıkışıp kalmayın. 

6.Anı yaşamak, yaşamın anlamı olabilir. Sahip olduğun tek şey bu an. Tamamen içinde ol.

7.Kötü şeyler denemek kötü değildir sadece alışkanlık haline getirmemek gerekiyor.

8.Bir konuda harikaysanız, onu yapın. Tüm başarılı kadınlar güçlü yanlarını ortaya koyarlar. Yeteneklerini küçümsemezler.

9.Eğlenmenin ve aptal olmanın her zaman önemli olduğunu öğrendim. Daha komik ve daha aptalca şeyler yapan daha mutlu oluyor.

10.İsteğin için savaş. Ve tembel olma! Asla büyük hayal kurmaktan korkma ve hayaline ulaşmak için çabala. Yeterince sıkı çalışırsan, evren seni dinleyecektir. Ne kadar çok çalışırsam, o kadar şanslı olduğumu öğrendim.

11.Başarının bir bedeli olduğunu öğrendim - bedava öğle yemeği yok. 

12. Kendime olan saygımın ve güvenimin hayatımdaki en önemli şey olduğunu öğrendim. Oraya ulaşmak çok fazla iş gerektiriyor, ancak gelişmenin temeli bu.

13. Gelecek haftanın maaşını harcamamayı öğrendim.

14. Ailenin önce geldiğini öğrendim. 

15. Bazen kazanıldığını öğrendim. Bazen öğrenirsin.

16. Müziğin genellikle kötü bir ruh hali için mükemmel bir çözüm olduğunu öğrendim.

17.Vermek çok önemlidir. Olabildiğince ver - Elinden geleni yap, çok daha fazlasını alacaksın.

18. Değişimin büyümek için korkutucu olsa da gerekli olduğunu öğrendim. Değişime adapte olmalı ve buna karşı değil, akımın akışıyla yüzmeliyiz. Kendi arka bahçenizin dışına çıkmanın önemli olduğunu öğrendim.

19. Çocukları sevmeyi öğrendim.

20. Düşmanlarımızı sevmeyi öğrendim.

21. Ölü bir ata vurma. Ne zaman uzaklaşacağını bilmek önemli. Bu sadece yaş, pratik ve deneyim ile geliyor.

22. Her zaman yüzde 100 vermeyi öğrendim. Mümkün olduğunca 110, 120 verin.

23. Hayatta sevdiğin şeyi yapmak çok önemli.

24. Bazen amacımızı kasıtlı olarak bulduğumuzu, bazen amacımızın bizi kazara bulduğunu öğrendim. 

25. Hayatın saçmalıklarla başa çıkmak için çok kısa olduğunu öğrendim. Şimdi yapmak istediğim şeyleri yapmak istediğim kişilerle yapıyorum.

26. Hepimizin kendi eylemlerimizden sorumlu olmak zorunda olduğumuzu öğrendim. Başkalarını suçlamak ve kendi eylemlerimiz için kişisel sorumluluk almamak en kolayıdır. 

27.  Sık sık rüzgarın beni götürdüğü yere gitmeyi öğrendim.

28. Hiçbir şey yapmak için harcanan zamanın, zevk alıyor, rahatlıyor ve gülümsüyorsanız asla boşa gitmediğini öğrendim.

29. Hikayenizi başkalarına yardım etmek umuduyla paylaşmak, sadece kendinize değil başkalarına da yardımcı olabilir. Dürüst olun ve kendiniz olun. 

30.Hayatın kısa olduğunu, kıyafet provası olmadığını ÖĞRENDİM.

İçinizdeki çocuğu sakın ha büyütmeyin Canlarım ve mutluluk cesaret ister bunu sakın unutmayın!


Buraya tıklayarak beni GFC takibine alabilirsiniz ve beni Instagram, Twitter gibi sosyal medya hesaplarımdan takip etmeyi unutmayın canlarım :)

Yorumlarınızı bekliyorum :) Sevgilerimle








Yorum Gönder

0 Yorumlar