Yeni

10/recent/ticker-posts

Header Ads Widget

sigara sarma makinesi

Konsantre Parfüm "Victoria Secret Noir Tease"

Nasılsınız Canlarım? Ne zamandır ürün yorumu giremiyorum bloğuma farkındayım. Daha çok moda kategorisinde yazılar yazdım bu ara. Ürün yorumu girmeyi o kadar özledim ki. Bugün karşınıza yeni bir keşfim olan bir markayla çıkmak istiyorum. Adını hatırlayamadığım bir bloğun yazısında farkettiğim bu markayı gelin hep birlikte inceleyelim :) Marka Konsantre Parfüm.
Konsantre Parfüm "Victoria Secret Noir Tease" 


Instagram üzerinden online satış yapan bir firma olan Konsantre Parfüm, aslında yüzyıllardır insanlar tarafından kullanılan günümüz de unutulmaya yüz tutan bir parfüm formatını insanlara yeniden tanıtmak hedefinde olan bir firma.



Online olarak bu işi 3 yıldır yapmaktalar daha önceden 20 yıllık bir geçmişleri var.



Kokular bildiğiniz parfümlerin yüzde 100 aynısı olarak üretilmiştir aralarında fark yoktur. 


Orjinal ürünlerdir saf parfüm halinde gelmektedir.

Ürünler yurtdışında üretilmekte ve sıkı sağlık kontrollerinden geçmektedir. Bu yönden güvenli bir üründür. Bugüne kadar alerjik problemleri olan müşteriler dahil herhangi bir sağlık problemi yaşanmamıştır.

Tende 18 saat, kumaş da 5 günün üzerinde çıkabilmektedir. Ayrıca sudan etkilenmemekte yani su ile yıkansa bile kalıcılığını devam ettirebilmektedir.

Her zaman satın aldığımız parfümlerin içinde alkol bulunmaktadır. Konsantre Parfüm ürünlerinde alkol bulunmamakta saf parfüm halindedir.

Konsantre Parfüm "Victoria Secret Noir Tease" 

Konsantre Parfüm'ün sitesinde 80 TL üzeri alışverişlerde kargo ücretsiz. Gün içinde 16:00' ya kadar olan siparişler aynı gün kargolanıyor. Parfümleri 5 ml , 10 ml, 15 ml ve 50 ml şeklinde satın alabiliyorsunuz. Ayrıca kampanyalı setlerde var :)

Konsantre Parfüm "Victoria Secret Noir Tease" 
Ben Konsantre Parfüm sitesinden "Victoria Secret Noir Tease" adlı kokuyu satın aldım.Ambalajı gerçekten hoşuma gitti. Ben aslında bu kokuyu tavsiye üzerine satın aldım ama çok beğenmedim açıkçası :( Aslında şekerli kokuları severim ama maalesef bu koku beni çok cezbetmedi. Kalıcılığı orta diyebilirim. Zaten orjinal parfümü de çok kalıcı değilmiş yorumlardan okuduğum kadarıyla.
Konsantre Parfüm "Victoria Secret Noir Tease" 

Konsantre Parfüm sitesine bütçem bir parfüme 300- 400 TL veremem diyenlerdenseniz mutlaka göz atın derim. Bir çok markanın parfümünü çok daha uygun bir fiyata satın alabilirsiniz. Ama benim gibi tavsiye üzerine değilde kokusunu bildiğiniz bir parfümü satın almanızı öneririm. Tavsiye üzerine parfüm alınca hayal kırıklığa uğrayabiliyorsunuz. 

Konsantre Parfüm "Victoria Secret Noir Tease" 
Konsantre Parfüm markasına web de www.konsantreparfum.com , instagram da konsantre_parfum sayfası . Whataspp 0535 568 4337 numaradan ulaşabilirsiniz. Tekrar bir ürün yorumlama yazısında buluşmak dileğiyle. Sevgiler❤️


Siz Konsantre Parfüm denediniz mi?

İçinizdeki çocuğu sakın ha büyütmeyin Canlarım ve mutluluk cesaret ister bunu sakın unutmayın!


Buraya tıklayarak beni GFC takibine alabilirsiniz ve beni Instagram, Twitter gibi sosyal medya hesaplarımdan takip etmeyi unutmayın canlarım :)

Yorumlarınızı bekliyorum :) Sevgilerimle





Yorum Gönder

0 Yorumlar