Yeni

10/recent/ticker-posts

Header Ads Widget

sigara sarma makinesi

Rosegal Wishlist

So, for todays post I've prepared you a little wishlist from latest online store I've discovered.It is named Rosegal. Down below you can check some of my favourite items.I really loved especially summer dresses :) Make sure to check out their store, I am sure you will find plenty nice stuff, just like I did!

Size bugünlerde yeni bulduğum bir online siteden bahsetmek istiyorum . Adı Rosegal. Aşağıda benim favori parçalarımdan bazılarını bulabilirsiniz. Özellikle yazlık elbiseleri çok sevdim.Bence siz de benim gibi  çok hoş parçalar bulacaksınız :)





         Rose Embroidered Lace Insert Pencil Sheath Dress






























Also, I would love to share with you a 10% discount on this huge sale that Rosegal is having using the code RGEN


Ayrıca sizinle %10 indirimden faydalanabileceğiniz bir kodu paylaşmak istiyorum: RGEN

İçinizdeki çocuğu sakın ha büyütmeyin Canlarım ve mutluluk cesaret ister bunu sakın unutmayın!


Buraya tıklayarak beni GFC takibine alabilirsiniz ve beni Instagram, Twitter gibi sosyal medya hesaplarımdan takip etmeyi unutmayın canlarım :)

Yorumlarınızı bekliyorum :) Sevgilerimle

Yorum Gönder

0 Yorumlar