Yeni

10/recent/ticker-posts

Header Ads Widget

sigara sarma makinesi

Acvit İnci Krem - Pearl Cream – Renk Açıcı Krem

Merhaba Canlarım ne zamandır bloğumda ürün yorumu yazmıyordum şimdi karşınızdayım. Geçenlerde bir firma gönderisi aldım. Daha önce de Acvit Kozmetik'e ait  bu kremi diğer blogger arkadaşların yorumlarından okumuştum ve ben de kullanmak istemiştim. Neyse ki firma beni de düşünmüş ve bu güzel ürünü bana yollamış.
Acvit Kozmetik 1999 yılında doğal Polifenol teknolojisini insanlıkla buluşturmak için kurulmuş bir firmadır. İnsana insan olduğu için değer veren bir anlayışla yola çıkmış, kendisine özen gösterenleri güzelleştirerek, özgüven arttıran, kaliteden ödün vermeden yoluna devam doğal kozmetiğin adresidir.

Kaliteden ödün vermeyen, üst segment ürünler üreten ve satan doğal ürünlerin öncüsü Acvit Kozmetik kısa bir dönemde Ünlülerin kullandığı bir marka haline gelmiştir.

2003 yılında Türk ve Uzak Doğulu Bilim Adamlarının Acvit Kozmetik için özel ortaya koyduğu PP-BOX Teknolojisini İnsanlıkla buluşturmuştur.

Bugün size bahsedeceğim ürün Acvit Kozmetik'e ait Acvit İnci Krem - Pearl CreamRenk Açıcı Krem. Gerçekten ilk kullanımdan itibaren cildinizi beyazlatmayı vaat ediyor ve bence bu vaadini kesinlikle yerine getiriyor.
Acvit İnci Krem - Pearl Cream – Renk Açıcı Krem
Öncelikle ilk defa bu kremi cildinize uyguladığınızda gayet hoş bir etkiyle karşılaşıyorsunuz. Krem cilde yayılırken sanki cildiniz ışıl ışıl parlamaya başlıyor. Bu etkiyi ben kesinlikle hissettim. Yalnız dikkat etmeniz gereken bir husus var ki o da kremi çok kullanmayın az miktarda alın. Lakin çok fazla kullanırsanız cildinizde parlamaya sebep olabilir.
Acvit İnci Krem - Pearl Cream – Renk Açıcı Krem
Acvit İnci Krem - Pearl Cream – Renk Açıcı Kremle ilgili websitelerinde yazılanlar şöyle;
Hassas bölgenizin, koltuk altı bölgenizin ve esmer tenlerin beyazlamasına yardımcıdır.

Esmer tenlerin beyazlamasına yardımcı olur.

Yüz bölgenizin beyazlamasına yardımcı olur.

Koltuk altı bölgenizin beyazlamasına yardımcı olur.

Ciltte meydana gelen lekelerin giderilmesine yardımcı olur.

Sürüldüğü andan itibaren etkisini gösteren İnci Krem

Çevresel faktörlerin sebep olduğu siyahlıklardan Güneş ışınları, çevresel kirlilik, sigara, stres gibi dışsal tehditlerin sebep olduğu ciltte oluşan koyu lekelere ve bölgesel kararmaların beyazlamasına yardımcı olurken, ciltte homojen ve aydınlık görünümünü sağlar.

Ciltteki renk değişimlerini düzenleyip aydınlatan bu krem, güneş lekeleri, koyu cilt, koltuk altı ve genital bölge kararmaları gibi durumların giderilmesine yardımcıdır.

Sıradan kremlerin aksine Acvit İnci krem(Yüz Beyazlatıcı Krem), koyu leke karşıtı aktif bileşenleri sayesinde güneş lekelerinin, yaşlılık lekelerinin ve diğer kararmaların görünümünü azaltmaya yardımcı olur.

Sürüldüğü andan itibaren etkisini göstermeye başlayan renk açıcı İnci krem;

1. Ayda %30
2. Ayda %72
3. Ayda tam sonuç alabileceğiniz kremdir.
İçerik:

Pearl powder,Zınc oxıde,Glyceryl stearate,Titanyum dıoxıde,Paraffinium liquidum,Olive oıl,Parfüm,Sweed almond oıl,aprıcot kernel oil
Uyarılar:

Bu ürün ilaç değildir. Açık yara üzerine sürülemez. Haricen kullanılır. Göz ile temas ettirmeyiniz. Çocukların ulaşamayacağı yerlerde saklayınız. Direk güneş ışınlarından uzakta muhafaza ediniz.

Acvit İnci Krem - Pearl Cream – Renk Açıcı Krem
Acvit İnci Krem - Pearl Cream – Renk Açıcı Krem kıvam olarak katı bir krem akıcı değil ve sürdüğünüz zaman beyaz bir tabaka bırakıyor ki bunu iyice yedirmeniz gerekiyor cildinize.Ben bu ürünü yaklaşık 2 haftadır kullanıyorum ve kesinlikle verdiği etkiden memnun kaldım. Aslında kullanmadan önce ön yargılıydım ama bu ön yargımı kullandıkça sildim kafamdan. Ürün gerçekten cildi parlatıyor ve bu da cildinize beyazlamış gibi bir his veriyor.
Acvit İnci Krem - Pearl Cream – Renk Açıcı Krem
Acvit İnci Krem - Pearl Cream – Renk Açıcı Kremi her gün düzenli olarak cildime 2 kez uyguladım.Kullandığım zamanlarda insanlardan güzel tepkilerde aldım ayrıca. Bugün cildin parıldıyor hayırdır şeklinde :)Yalnız şunu da söylemeden geçemeyeceğim. Yağlı cilde sahip olanlara çok uygun olmayabilir bu benim düşüncem. Çünkü cildi oldukça parlatıyor bu krem.
Acvit İnci Krem - Pearl Cream – Renk Açıcı Krem
Acvit inci kremi satın almak isterseniz tık tık  Fiyatı yaklaşık 110 TL ama etki fiyat performansı dikkate alındığında fiyatı çok yüksek değil bence. Siz ne düşünüyorsunuz?
Acvit İnci Krem - Pearl Cream – Renk Açıcı Krem
Siz Acvit İnci Krem - Pearl Cream – Renk Açıcı Kremi denediniz mi?

İçinizdeki çocuğu sakın ha büyütmeyin Canlarım ve mutluluk cesaret ister bunu sakın unutmayın!


Buraya tıklayarak beni GFC takibine alabilirsiniz ve beni Instagram, Twitter gibi sosyal medya hesaplarımdan takip etmeyi unutmayın canlarım :)

Yorumlarınızı bekliyorum :) Sevgilerimle


Yorum Gönder

0 Yorumlar