Yeni

10/recent/ticker-posts

Header Ads Widget

sigara sarma makinesi

L'actone Velved Oriental Floral Parfüm

Bugün sizlere, L'actone Velved Oriental Floral Parfümden bahsetmek istiyorum. Öncelikle kendi sitelerinde ne yazılmış ona bakalım;
"Kendinden emin kadının asaleti, hayatı seven kadının enerjisini ortaya çıkartan Velved; mandalina ve bergamotun taptaze notalarıyla girişini yapar. Orkidenin başrol olduğu orta notayı yasemin, gül, manolya çiçekleri takip eder. Dip notasında ise laden, vanilya, misk ve odunsu notalar mevcuttur."
L'actone Velved Oriental Floral Parfüm

L'actone Velved Oriental Floral Parfüm 
Bu parfümün kokusu bana ağır geldi ama çevremdeki insanlardan hoş yorumlar aldım.Kalıcı bir parfüm akşam eve döndüğümde halen elbiselerimin üstünde bu koku var. 
L'actone Velved Oriental Floral Parfüm 

Tekin Acarlarda ya da online satış sitelerinden bulabileceğiniz kokunun fiyatı da oldukça uygun.29.00 TL gibi bir fiyata satılıyor. Fiyat ve kalıcılık konusunda benden geçer not aldı ama keşke bu kadar ağır olmasaydı :(Aslında çiçek kokusu baskın ama yine de çok beğenemedim maalesef :(

L'actone Velved Oriental Floral Parfüm 
Satın almak isterseniz buraya tıklayabilirsiniz. Siz L'actone Velved Oriental Floral Parfümü kullandınız mı?  Siz ne  düşünüyorsunuz?

Siz L'actone Velved Oriental Floral Parfümü denediniz mi? 


İçinizdeki çocuğu sakın ha büyütmeyin Canlarım ve mutluluk cesaret ister bunu sakın unutmayın!


Buraya tıklayarak beni GFC takibine alabilirsiniz ve beni Instagram, Twitter gibi sosyal medya hesaplarımdan takip etmeyi unutmayın canlarım :)

Yorumlarınızı bekliyorum :) Sevgilerimle



Yorum Gönder

0 Yorumlar