Yeni

10/recent/ticker-posts

Header Ads Widget

sigara sarma makinesi

Sleek Barekissed Illuminator Aydınlatıcı (Monaco)

Bugün havada güneşliyken size en sevdiğim aydınlatıcılardan biri olan Sleek Barekissed Illuminator Aydınlatıcı hakkındaki yorumlarımı yazmak istiyorum. Bendeki rengi Monaco. Çok açık inci pembesi rengi tüm ciltlerle uyum sağlayabilir.Likit bir aydınlatıcı olan bu ürünü ben çok sevdim.Beyaz tenime Monaco renginin yakışacağını düşündüm ki öyle oldu.
Sleek Barekissed Illuminator Aydınlatıcı

Sleek Barekissed Illuminator Aydınlatıcı fondöten üzerine, çıplak ten üzerine veya mat bir fondötenle karıştırılarak kullanılabiliyor ve ben en çokta fondötenle bu ürünü karıştırdığımdaki sonucu çok beğeniyorum.

Islak ve nemli görünüm için en ideal ürün olan Sleek Barekissed Illuminator Aydınlatıcı yüzün yüksek yerlerine uygulanır, aydınlık ve ışıklı bir ten yaratır. Wet Look’ ve Strobing makyaj için olmazsa olmazdır.

Sleek Barekissed Illuminator Aydınlatıcı
Sleek Barekissed Illuminator Aydınlatıcı elmacık kemiklerinin üzerinde, burun kemiği üzerinde ve alın ortasında, göz pınarlarında, kaş altında ve kaş üzerinde, dudakların hemen üst kısmında kullanılabilir.  Ben özellikle dediğim gibi fondötenle karıştırdığım da çok sevdiğim gibi yukarıda belirttiğim şekilde de kullanabiliyorum. Monaco rengi simli olmayan yapısıyla cilde doğal bir aydınlık görüntü veriyor ve ben bunu çok seviyorum.
Sleek Barekissed Illuminator Aydınlatıcı
Sleek Barekissed Illuminator Aydınlatıcının çok şık bir ambalajı var ve pompalı olması kullanım kolaylığı sağlıyor.Bu özelliğini de çok sevdim.
Sleek Highlighting Palette simli aydınlatıcılar sevenler için ideal olabilir ama bu likit aydınlatıcı içinde sim bulunmadığı için daha doğal bir aydınlatma sunuyor.
Sleek Barekissed Illuminator Aydınlatıcı

Üzülerek bilgi güncellemek istiyorum. Gratis'lerde artık Sleek markası satılmıyor maalesef:( Sleek Barekissed Illuminator Aydınlatıcı hakkında benim düşüncelerim böyleydi. Siz neler düşünüyorsunuz?Sleek Barekissed Illuminator Aydınlatıcı kullandınız mı?

Sleek Barekissed Illuminator Aydınlatıcı
Siz Sleek Barekissed Illuminator Aydınlatıcıyı denediniz mi?


İçinizdeki çocuğu sakın ha büyütmeyin Canlarım ve mutluluk cesaret ister bunu sakın unutmayın!


Buraya tıklayarak beni GFC takibine alabilirsiniz ve beni Instagram, Twitter gibi sosyal medya hesaplarımdan takip etmeyi unutmayın canlarım :)

Yorumlarınızı bekliyorum :) Sevgilerimle

Yorum Gönder

0 Yorumlar