Yeni

10/recent/ticker-posts

Header Ads Widget

sigara sarma makinesi

Lancome Grandiose Maskara

Ne zamandır bloğuma şöyle güzel bir ürün inceleme yazısı yazmadım ama bugün artık dedim ki kendi kendime hadi bakalım bugün o gündür ve ürün tanıtımı yapmanın zamanı gelmiştir :) Bugün sizlere Lancome Grandiose Maskara hakkında yazmak istiyorum.
Lancome Grandiose Maskara
Bu ürün geçen sene satın aldığım Lancome'un yılbaşı setinden çıkmıştı. Elimde o kadar çok maskara vardı ki buna sıra gelmemişti ama dedim ki bozulmadan kullanmalıyım bu ürünü. Aynı zamanda çok güzel şeyler de duymuştum bu ürün hakkında.

Lancome Grandiose Maskara
Kendi sitesinde bu ürün hakkında şunlar yazıyor;

Geniş Açılı Yelpaze Etkili Maskara Lancôme kolayca yelpaze etkisinde tek tek ayrılmış, hacimli ve kıvrık görünümlü kirpikler açığa çıkarabilen bu maskarayı yarattı. Bu geniş açılı yelpaze etkili maskara, kirpiklerin görkemli dönüşümü için mükemmel kıvrımlar yaratır.

Lancome Grandiose Maskara

Lancome Grandiose Maskara
Ambalajı harika kapağındaki Lancome simgesi çok güzel. Böyle ufak detaylara bayılıyorum :)Ürünün değişik bir fırça şekli var Fırça şekli kuğu boynundan esinlenerek tasarlanmış.Böylece maskara kullanımı daha da kolaylaşıyor.Maskaranın bu özelliğinden dolayı kullanımı gerçekten çok kolay oluyor ve de kirpiklerinizi tek tek ayırıyor bu fırça daha ne olsun.Silikon fırçasında uzun ve kısa silikon kıllar var.Bu özelliği ile kirpikleriniz daha güzel kıvrılıyor.Dolgunluk yönünden çok sevemesem de kirpikleri uzatması gayet hoş.

Lancome Grandiose Maskara
Ben kesinlikle Lancome Grandiose Maskarayı çok sevdim. Dedim ya dolgunlaştırma özelliği çok olmasa da kirpikleri uzatması bir harika. Lancome Grandiose Maskaranın temizliği de kolay Avon'un makyaj temizleyici losyonuyla çok kolay çıktı. Olumsuz yönü biraz fiyatının pahallı olmadı şu an sitesinde 130 TL ama belki diğer kozmetik sitelerinde çok daha uyguna satılıyordur.
Ben kesinlikle Lancome Grandiose Maskarayı çok sevdim tekrar satın alabilirim. Siz ne düşünüyorsunuz?
Lancome Grandiose Maskara
Siz Lancome Grandiose Maskarayı denediniz mi?

İçinizdeki çocuğu sakın ha büyütmeyin Canlarım ve mutluluk cesaret ister bunu sakın unutmayın!


Buraya tıklayarak beni GFC takibine alabilirsiniz ve beni Instagram, Twitter gibi sosyal medya hesaplarımdan takip etmeyi unutmayın canlarım :)

Yorumlarınızı bekliyorum :) Sevgilerimle

Yorum Gönder

0 Yorumlar