Yeni

10/recent/ticker-posts

Header Ads Widget

sigara sarma makinesi

Avon Parisian Chic Vücut Kremi

Merhabalar Canlarım nasılsınız neler yapıyorsunuz? Bloğumda bugün Avon'un hoş kokulu Avon Parisian Chic Vücut Kremini yorumlayacağım.Hadi bana kolay gelsin :)Öncelikle bu kremin Avon'da parfümü de yer alıyor.Ama ben parfümünü değil de kremini satın almıştım.Kuru bir cildim var ve ben sürekli iyi nemlendiren kremlerin izini sürüyorum. Avon Parisian Chic Vücut Kreminden oldukça yüksek beklentilerim yoktu. Çünkü Avon'un kremlerinin çok fazla nemlendirme özelliği maalesef olmuyor.
Avon Parisian Chic Vücut Kremi

Parisian Chic Vücut Kremi'nin  kokusunda ahududu, yasemin ve sandal ağacı notaları var. Parfümsü bir kokusu olan bu kremin nemlendirme özelliği Avon markasına ait diğer vücut kremlerine benzettim. Kokusu güzel ve kalıcı ama nemlendirme özelliğini çok beğenemedim. Ama Avon'un tüm kremlerini denemedim belki daha iyi nemlendiren bir kremiyle karşılaşabilirim. Umutlar tükenmez değil mi? :)

Avon Parisian Chic Vücut Kremi
Ambalajı çok şirin üzerinde Eyfel kulesi var. Kapağı açtığınızda mis gibi bir koku karşılıyor sizi. Kıvamı ne çok akışkan ne de çok yoğun krem Avon Parisian Chic Vücut Kremi.
Avon Parisian Chic Vücut Kremi

Avon Parisian Chic Vücut Kremi

Avon Parisian Chic Vücut Kremi


Sanırım 10 TL gibi bir fiyata satın almıştım. Yukarıda bahsettiğim gibi nemlendirme özelliğini çok beğenemediğim Avon Parisian Chic Vücut Kremini tekrar satın almam. Siz ne düşünüyorsunuz?

Siz Avon Parisian Chic Vücut Kremini denediniz mi?


İçinizdeki çocuğu sakın ha büyütmeyin Canlarım ve mutluluk cesaret ister bunu sakın unutmayın!


Buraya tıklayarak beni GFC takibine alabilirsiniz ve beni Instagram, Twitter gibi sosyal medya hesaplarımdan takip etmeyi unutmayın canlarım :)

Yorumlarınızı bekliyorum :) Sevgilerimle



Yorum Gönder

0 Yorumlar