Yeni

10/recent/ticker-posts

Header Ads Widget

sigara sarma makinesi

5in 1 Saç Kurutma Makinesi Sıcak Tarak Seti Profesyonel Curling Demir Saç Düzleştirici Şekillendirici Aracı Dyson Airwrap Saç Kurutma Makinesi

5 in 1 Saç Kurutma Makinesi Sıcak Tarak Seti Profesyonel Curling Demir Saç Düzleştirici Şekillendirici Aracı Dyson Airwrap Saç Kurutma Makinesi Ev
Yüksek kaliteli profesyonel 5 I 1 saç kurutma makinesi

Frekans: 50/60Hz5 0/60Hz
Güç: 1000W
Fonksiyon: sıcak/soğuk hava
Voltaj: 100-240v (çift voltaj)
Anahtar: anahtar düğmesi

Kıvırcık hava kullanımı
Adım 1: bir saç teli almak anahtarı açmak
Adım 2: bukle makinesi 'i dikey konumda tutun
Adım 3: saçın otomatik olarak bukle makinesi içine emmesine izin verin
Adım 4: 10-30 saniye kalmak, müşterilerin favori göre zaman seçim olabilir
Adım 5: bukle makinesi 'i gevşetin
Adım 6: kıvırcık saç başarısı

Isı ayarları
0: kapalı
Seviye 1: yaklaşık 61-63 ℃
Seviye 2: yaklaşık 96-98 ℃
Seviye 3: yaklaşık 136-140 ℃



[5-in-1 saç kurutma makinesi sıcak hava tarak modelleme]
[Üç farklı sıcaklık dişlisi]
[Fırça kafasını değiştirmek kolay]
[Pratik ve taşınabilir]
[Aile ve arkadaş için mükemmel hediye]

Aksesuarlar dahil
2 x hava bukle makinesi
1 x sıcak hava tarağı
1 x yumuşak pürüzsüz tarak
1 x ön şekilli meme

Isıtma
Ve hava akımı ayarlamaları, stil yaparken size daha fazla kontrol sağlamak için 3 sıcaklık kontrolü sağlar
Düşük sınıf 61-63C
Orta menzil 96-98 ° c
Yüksek menzilli 136-140 ° c
Sıcak hava tarağı
Bir darbe-kuru etkisi için, doğal dalgalı saçlarda yuvarlayabilirsiniz
Yumuşak pürüzsüz tarak
Pürüzsüz bir etki yaratın, yumuşak küresel tarak dişleri, kafa derisinin nazik masajını tasarlayın
Ön şekilli nozul
Kuru saç hızlı ve stil için hazırlamak
Hava bukle makinesi
Saç çekmek ve sarmak için hairuse hava kıvırma için hava kullanın.
Güçlü hava akımı

Hızlı kuru
Tüm saç tipleri için mükemmel
Sadece bu güçlü saç kurutma makinesine ihtiyacım var







 

Yorum Gönder

0 Yorumlar