Yeni

10/recent/ticker-posts

Header Ads Widget

sigara sarma makinesi

Rosegal Alışverişim

Nasılsınız Canlarım umarım iyisinizdir ben de fena değilim ailemde biraz hastalık rüzgarları dolaşıyor.Ama atlatıcaz inşallah. Bugün sizlere harika ürünleri olan Rosegal sitesinden yaptığım minik bir alışverişi paylaşmak istiyorum. Öncelikle aşağıdaki kazağa bayıldım çok hoş bence. Kendime aldığım pembe yanları açık elbise ise favorim oldu. Tatil yerlerinde giyilebilir diye düşünüyorum. Yalnız sitede kalmamış maalesef belki yine stoğa girer.
Rosegal Alışverişim

Slim Fit Spliced Pullover Sweater


Rosegal Alışverişim

Bodycon Side Lace Up Dress

Sağlık çok önemli canlarım. Umarım herkesin sağlığı yerindedir. Size küçük bir hatırlatma yapayım. Sağlığınızı ne zaman kaybedebileceğinizi bilemiyorsunuz o yüzden o günler için ufak yatırımlar yapın derim. Tecrübeyle sabit. Bir sonraki yazımda görüşmek dileğiyle hoşçakalın. Sevgiler❤️


İçinizdeki çocuğu sakın ha büyütmeyin Canlarım ve mutluluk cesaret ister bunu sakın unutmayın!


Buraya tıklayarak beni GFC takibine alabilirsiniz ve beni Instagram, Twitter gibi sosyal medya hesaplarımdan takip etmeyi unutmayın canlarım :)

Yorumlarınızı bekliyorum :) Sevgilerimle



Yorum Gönder

0 Yorumlar