Yeni

10/recent/ticker-posts

Header Ads Widget

sigara sarma makinesi

Fashionmia Alışveriş Sitesi

Merhaba Canlarım, nasılsınız? Umarım iyisiniz ve sevgi dolusunuz. Ben halen soğuk havalara alışamadım. Halen açık ayakkabılarımı giyesim var ama malum havalar soğuk :) 2022 yazını bekliyorum bunun için sabırsızlıkla. Geçtiğimiz yazdan ben bir şey anlamadım :)Yine alışveriş sitesi bugün bloğumun konuğu olacak. Bugün sizlere yine yeni keşfettiğim bir alışveriş sitesinden bahsetmek istiyorum. Fashionmia Sitesi hem uygun fiyatlı hem de süper şeyler var :) Özellikle Vücudu Saran Elbiselere (bodycon dresses) bayıldım. O kadar fazla seçenek var ki bakın isterim.Sitede şu an mevsime uygun seçenekler de var ama her mevsim giyebileceğiniz şeyler de var. Büyük beden kıyafette var küçük beden de. Her bedene uygun parçalar var yani.Fashionmia sitesinde sadece kıyafet yok.İç çamaşırları, ayakkabılar.Aksesuarlarda da oldukça başarılı.Özellikle çantalara bayıldım. 3-4 dolara o kadar güzel çantalar var ki.mesela bir örnek göstereyeim sizlere. Aşağıdaki çanta sadece 3.95 dolar.Sitede gezinmekten zevk alacağınızı düşünüyorum. Kredi kartı limitimi ayarlayayım hemen siteden özellikle aksesuar alışverişi yapmak istiyorum :)
Fashion New Ladies Shoulder Messenger Bag
 Asymmetric Neck  Plain Bodycon Dress Sexy V-Neck Floral Printed Bodycon Dress
Fold-Over Collar  Plain  Blend Bodycon Dress Surplice  Plain Bodycon Dress
Fashionmia sitesindeki deri ceketleri de çok beğendim. Hepsi harikalar. favorilerimi aşağıda göstermek istiyorum.Çok şık değiller mi?Özellikle ilk baştaki modeli satın almayı düşünüyorum.

Faux Fur Collar  Zips  Plain  Long Sleeve Jackets Band Collar  Zips  Plain  Long Sleeve Jackets

Aksesuar dedim ama siteden favori olan takıları göstermedim sizlere. Şimdi onları da paylaşmak istiyorum. Harika parçalar var kesinlikle.

Blue Imitated Crystal Moon Pendant Long Necklace Three Pieces Long Metal Women Necklaces
Kış geliyor havalar soğudu. Sitede kış için mükemmel parçalar var. Kabanlar, montlar, kazaklar, paltolar, sweetshirtler. Ama  şimdi trench zamanı. (trench coats for women) Hadi modellere bakalım :)

Lapel  Asymmetric Hem  Plain  Long Sleeve Trench Coats Deep V-Neck  Belt  Plain  Long Sleeve Trench Coats

Hooded Double Breasted Flap Pocket Plain Woolen Trench Coat Notch Lapel  Double Breasted  Belt  Plain  Long Sleeve Trench Coats

Fashionmia sitesinin çok güzel özellikleri var.Siteden 79 dolar ve üstü alışveriş yaparsanız tüm dünyaya ücretsiz kargoyla ürünleri gönderiyorlar. 30 gün iade garantisi var. Bu özellik çok önemli ve de 7/24 müşteri hizmetleri ile iletişime geçebiliyorsunuz ki bu da çok önemli. Bazı sitelerden bir ürün alıyorsunuz ve o ürünle ilgili bir soru sormanız gerekiyor. Karşınızda bazen kimseyi bulamıyorsunuz bu da insanı deli ediyor. Fashionmia alışveriş sitesi bu yönden de artıları olan bir site.  Dolar yükseldi evet alışveriş yapmak zorlaştı ama sitede o kadar uygun şeyler var ki deneyin derim. Fashionmia sitesinde sizin de mutlaka satın alacağınız şeyler vardır. Ben siteyi gezerken çok şey beğendim.Sizler de tıklamayı unutmayın:) Sevgiler herkese❤️


İçinizdeki çocuğu sakın ha büyütmeyin Canlarım ve mutluluk cesaret ister bunu sakın unutmayın!


Buraya tıklayarak beni GFC takibine alabilirsiniz ve beni Instagram, Twitter gibi sosyal medya hesaplarımdan takip etmeyi unutmayın canlarım :)

Yorumlarınızı bekliyorum :) Sevgilerimle


Yorum Gönder

0 Yorumlar