Yeni

10/recent/ticker-posts

Header Ads Widget

sigara sarma makinesi

Bitenler ve Çöpe Gidenler

Bitenler ve Çöpe Gidenler

Bitenler ve Çöpe Gidenler
Avon Senses Spa Andalusian Bliss Narlı ve Bademli Duş Jeli:Çok sevemediğim bir duş jeli tekrar satın almam açıkçası.
Nivea Good Bye Selülit Kremi: Bu ürünle ilgili yorumlarım için tık tık
Avon Body Care Passionfruit&Peony Duş Jeli:Avon markasına ait duş köpüklerini seviyorum ama duş jellerini o kadar çok sevemedim. Bu üründe sevmediklerim arasında yerini aldı.
Bitenler ve Çöpe Gidenler
Watsons Square Puffs Makyaj PamuğuWatsons Square Puffs Makyaj Pamuğunun yapısı çok ince geldi bana. Bir daha satın almam.
Quilibra Aloe Veralı El Sabunu: Aloe Vera içeren bu sıvı sabunun kokusunu çok sevemedim maalesef. Tekrar satın almam.
Avon Wish of Love Parfüm:Avon Wish of Love parfüm kokusunu sevdiğim bir parfüm ve ileride yine satın alabilirim.
Bitenler ve Çöpe Gidenler
Nivea Krem:Her zaman işe yarar bir nemlendirici krem. Kokusu nemlendirmesi müthiş. Her zaman satın alabilirim.

Agiva Soft El Kremi:Nemlendirmesini çok sevemedim tekrar satın almam.


İçinizdeki çocuğu sakın ha büyütmeyin Canlarım ve mutluluk cesaret ister bunu sakın unutmayın!


Buraya tıklayarak beni GFC takibine alabilirsiniz ve beni Instagram, Twitter gibi sosyal medya hesaplarımdan takip etmeyi unutmayın canlarım :)

Yorumlarınızı bekliyorum :) Sevgilerimle

Yorum Gönder

0 Yorumlar