Yeni

10/recent/ticker-posts

Header Ads Widget

sigara sarma makinesi

Nira Güzellik Salonu

Ankara'da çok güzel bir yer keşfettim. Eryaman'da hizmet veren Nira Güzellik Salonu tatlı sahibesi Hülya Hanımla daha da güzelleşiyor.Protez tırnak için gittiğim salona daha uzun yıllar gitmek istiyorum. Hülya hanım o kadar tatlı ki insanın oradan hiç ayrılası gelmiyor.
Salonda hangi hizmetler var onlara geçelim;
Cilt bakımı, Kalıcı makyaj, Epilasyon,Depilasyon,Makyaj, El ayak spa bakımı, Cilt bakımı, Kaş dizayn-ipek kirpik, Manikür ve pedikür gibi pek çok hizmeti bulabilirsiniz.

Nira Güzellik Salonu
                                                

Nira Güzellik Salonu


Nira Güzellik Salonu
Nira Güzellik Salonu


Nira Güzellik Salonu

Nira Güzellik Salonu

Nira Güzellik Salonu

Nira Güzellik Salonu

Nira Güzellik Salonu

Nira Güzellik Salonu

Nira Güzellik Salonu

Nira Güzellik Salonu

Nira Güzellik Salonu

Nira Güzellik Salonu


Nira Güzellik Salonu

Nira Güzellik Salonu
Nira Güzellik Salonunda yapılan işlemlerle ilgili detaylı yayınlar yapacağım beni takip etmeyi unutmayın.
Şu an Nira Güzellik Merkezinde kışa girerken gerekli bir bakım olan cilt bakımı indirimde. 4 seans sadece 300 TL. 
Eğer bloğumdan Nira Güzellik Salonu'na giderseniz %5 de ayrıca indirim var. 
Kaçırmayın derim. Sevgiler❤️


Nira Güzellik Salonu

Şehit Osman Avcı Mahallesi Malazgirt 1071 Cadde

Nu: 42 Hill Tower Göksu Rezidans

B blok Kat 2 Nu: 9

Eryaman 2. Etap - Eryaman - Ankara

Telefon : 0 539 655 76 78

İçinizdeki çocuğu sakın ha büyütmeyin Canlarım ve mutluluk cesaret ister bunu sakın unutmayın!


Buraya tıklayarak beni GFC takibine alabilirsiniz ve beni Instagram, Twitter gibi sosyal medya hesaplarımdan takip etmeyi unutmayın canlarım :)

Yorumlarınızı bekliyorum :) Sevgilerimle


Yorum Gönder

0 Yorumlar