Yeni

10/recent/ticker-posts

Header Ads Widget

sigara sarma makinesi

Loreal Elseve Mucizevi Yağ Saç Güzelleştirici Krem

Merhabalar sonunda 600 takipçiye ulaştım benim için çok büyük bir mutluluk. 3 sene önce başladığım blog yazma serüvenim devam edecek. Sizler beni takip eden takipçilerim hepinizi kucak dolusu öpücüklere boğmak istiyorum. Bugün size aşık olduğum bir üründen bahsetmek istiyorum.
Loreal  Elseve Mucizevi Yağ Saç Güzelleştirici Krem

Saçlarım yıllardır boyanmaktan sertleşti ve yıkandıktan sonra saç tellerimi açmak çok zorlaştı. Ben de bu yüzden saçlarımı hangi ürün daha çabuk açar diye farklı ürünler deneyimlemeye başladım. Islak saça uygulanan Loreal Elseve Mucizevi Yağ Saç Güzelleştirici Krem imdadıma koştu diyebilirim. Duş sırasında kullandığım Dove Saç Kremininde bu sonuçta bir katkısı var tabiki. Onu da ilerleyen zamanlarda yorumlayacağım.

Loreal  Elseve Mucizevi Yağ Saç Güzelleştirici Krem

6 değerli çiçek özü yağı ile zenginleştirilmiş olan bu ürünü mutlaka denemenizi tavsiye ediyorum. Uygulandıktan sonra saçta bir ağırlık yapmıyor bu da bence çok büyük bir artısı ürünün. Saça uygulandıktan sonra ısıl işlem de bile saçları koruyan bir ürün olan Loreal  Elseve Mucizevi Yağ Saç Güzelleştirici Kremi ben çok sevdim.

Loreal  Elseve Mucizevi Yağ Saç Güzelleştirici Krem

Loreal Elseve markasına ait saç yağı kullanmıştım o ürün benim saçımda ağırlık yapmıştı ve sık sık saçlarımı yıkama ihtiyacı hissediyordum. Fakat bu ürün öyle değil. Krem yapısı saçta çok güzel dağılıyor ve saçta ağırlık yapmıyor.

Loreal  Elseve Mucizevi Yağ Saç Güzelleştirici Krem
Ürünün bir artısı da saçı 230 dereceye kadar koruyor olması. Saça şekil vermekte kullanılan maşa ve düzleştiricilerden artık kim korkar ki :)Ürünün kokusuda harika. Bu ürüne ben 10 üzerinden 10 verebilirim. Tekrar tekrar satın alacağım bir ürün oldu kendisi. Teşekkürler Loreal ailesi :) Gratis, Watsons gibi mağazalarda ayrıca marketlerde de bulabilirsiniz. 
Bir sonraki ürün yorumlama yazımda buluşmak dileğiyle Canlarım sizleri seviyorum ❤️
Loreal  Elseve Mucizevi Yağ Saç Güzelleştirici Krem

Siz Loreal  Elseve Mucizevi Yağ Saç Güzelleştirici Kremi denediniz mi?

İçinizdeki çocuğu sakın ha büyütmeyin Canlarım ve mutluluk cesaret ister bunu sakın unutmayın!


Buraya tıklayarak beni GFC takibine alabilirsiniz ve beni Instagram, Twitter gibi sosyal medya hesaplarımdan takip etmeyi unutmayın canlarım :)

Yorumlarınızı bekliyorum :) Sevgilerimle

Yorum Gönder

0 Yorumlar