Yeni

10/recent/ticker-posts

Header Ads Widget

sigara sarma makinesi

Hamilton SuperBlock Güneş Kremi

Bugün sizlere Hamilton SuperBlock Güneş Kremi hakkında bilgiler vermek istiyorum. Güneş kremleri biliyorsunuz sadece yazın kullanılmıyor her mevsim kullanmakta fayda var.
Hamilton SuperBlock Güneş Kremi
Sitesinde yazılanlara göz atacak olursak;

Hamilton Optimal Losyon 30+ ile aynı formülasyona sahiptir. UVA ve UVB’e karşı SPF80 gücünde yoğun koruma sağlar. 4 saat suya dayanıklıdır. 4 saat boyunca suya temas sonrasında SPF 30′un üzerinde koruma sağlar. Flinders Universitesi ile geliştirilmiş formülü (FIT-Flinders Innovative Technology sistemi) sayesinde bağışıklık sistemini koruyarak, cilt kanserlerinin önlenmesine daha fazla yardımcı olur. Tüm cilt tipleri için kullanılabilir. Ciltte beyazlık bırakmaz.

Kullanım Şekli;

Maksimum koruma için 4 saatte bir yenilenmelidir. Tüm güneş koruyucular yeteri miktarda kullanıldıklarında etkin koruyabilirler. Yüz için bir çay kaşığı dolusu güneş koruyucu yeterlidir. Boyun, ense ve kulaklar için de yine bir çay kaşığı dolusu güneş koruyucu uygulanmalıdır. Diğer vücut bölgelerine ise orantılı olarak güneş koruyucu uygulanmalıdır.
İçeriği;
Octyl methoxy cinnamate, 4-methylbenzlidene camphor, Butyl methoxydibenzoylmethan, Titanium dioxide

Hamilton SuperBlock Güneş Kremi
Benim ürün yorumlarımı merak edenler varsa;

Ben maalesef ürünün kokusunu hiç sevemedim. Portakallı bir kokusu var.Hani küçükken hasta olduğumuzda C vitamini eksikliği için suda eritilen Sandoz hapı vardı ya onun kokusuna benziyor ve ben o kokuyu artık hiç sevemiyorum. Eskiden şeker niyetine içmek isterdim halbuki o ilacı :)

Kokusunu sevemesem de ürünün ciltte çabuk yayılmasını sevdim diyebilirim. Bu kremi özellikle lazer epilasyon yaptırdığımda kullanmıştım.Her güneşe çıkacağım zaman bu kremi kullanıyorum. Yanmayı kesinlikle engelliyor. Sonuçta SPF 80 içeriyor :)Ben kokusu dışında severek kullandım ama farklı markalara şans vereceğim tabiki.

Hamilton SuperBlock Güneş Kremi


Hamilton SuperBlock Güneş Kremi
Krema gibi bir yapısı var özellikle ellerimin üstüne de uyguluyorum yüzümden hariç. İşe yaradığını düşünüyorum.Avustralya malı olan bu ürün 125 ml. Satın almak isteyebilirsiniz fakat satışta değil sanırım. İnternette araştırdım ama bulamadım:(Ama SPF 50 olanı var buraya tıklayarak satın alabilirsiniz. Görüşmek dileğiyle. Sevgiler❤️

Siz Hamilton SuperBlock Güneş Kremini denediniz mi?


İçinizdeki çocuğu sakın ha büyütmeyin Canlarım ve mutluluk cesaret ister bunu sakın unutmayın!


Buraya tıklayarak beni GFC takibine alabilirsiniz ve beni Instagram, Twitter gibi sosyal medya hesaplarımdan takip etmeyi unutmayın canlarım :)

Yorumlarınızı bekliyorum :) Sevgilerimle

Yorum Gönder

0 Yorumlar