Yeni

10/recent/ticker-posts

Header Ads Widget

sigara sarma makinesi

Bitenler ve Çöpe Gidenler

Bitenler ve Çöpe Gidenler

Bitenler ve Çöpe Gidenler

Ersağ Termal Çamur:Ersağ Termal Çamuru bir kaç kez kullandım ve sertleşti kullanılacak durumu kalmadı maalesef sevemedim yani :(

Diadermine Hassas Göz Makyaj Temizleyicisi: Maalesef çok beğenmediğim bir ürün oldu. Makyajımı zor temizledi beğenmedim satın almam.

Parmex Nemlendirici Hanımeli Aseton: Bu aseton oldukça güçlü gerçi bir Benri değil ama yinede satın alabilirim.
Bitenler ve Çöpe Gidenler

Le Petit Marseiliais Lavanta Balı Duş Jeli:Bu duş jelinden kaç adet bitirdiğimi sayamadım çünkü gerçekten çok hoş bir kokusu var asla vazgeçemem :)
Cecile Floral Roll-On:Yok beğenemedim ter kokusunu önlemiyor ve yapısı da yapış yapış yok canım ben almayayım bir daha :)

Note Natural Pink Lip Gloss: Note markasına ait bu lip gloss'u beğendim severekte kullandım ama artık son kullanma tarihi gelmişti çöpe gidiyor.

Avon Anew Hydro-Advance Nemlendirici Krem:Tüm cilt tipleri için uygun olan bu krem SPF 15 içeriyor.Cildi nemlendirmesi fena değil fakat benim yeni nemlendirici keşfim devam edecek. 

Flormar Oje Kurutucu:Beğenmiyorum bu ürünü bir daha satın almıycam. Ojeyi hemen kurutma özelliği yok.
Calvin Klein Down Town Parfüm:Parfüm çok hoştu tekrar satın almak isterim.Sedir, pembe biber ve menekşe yaprakları ile birlikte nazik gardenya yaprakları içeren bu parfümü tekrar satın almak isterim.


İçinizdeki çocuğu sakın ha büyütmeyin Canlarım ve mutluluk cesaret ister bunu sakın unutmayın!


Buraya tıklayarak beni GFC takibine alabilirsiniz ve beni Instagram, Twitter gibi sosyal medya hesaplarımdan takip etmeyi unutmayın canlarım :)

Yorumlarınızı bekliyorum :) Sevgilerimle

Yorum Gönder

0 Yorumlar