Yeni

10/recent/ticker-posts

Header Ads Widget

sigara sarma makinesi

Bitenler ve Çöpe Gidenler

Bitenler ve Çöpe Gidenler

Bitenler ve Çöpe Gidenler
Listerine Cool Mint Ağız Çalkalama Suyu:Listerine ağız çalkalama sularını seviyorum. Dişimi fırçaladıktan sonra mutlaka kullanmaya çalışıyorum. Diş fırçalamadan sonra kalan plağı % 70'e kadar azaltıyormuş.Yine alacağım bir ürün kendisi.
Rosense Woman Deodorant:Rosense markasının ürünlerini beğeniyorum.Doğal içerikli bir marka olan Rosense'in deodorantını denemek için satın almıştım. Kokusu güllü ama beni benden aldığını söyleyemem. Bir daha satın almayı pek düşünmüyorum.
Himalaya Herbals Tazeleyici&Temizleyici Tonik (Normal ve Karma Ciltler İçin):Karma cilde sahip olduğum için Himalaya Herbal Tazeleyici&Temizleyici Toniği satın aldım. Aylarca kullandım diyebilirim. Tonik kesinlikle ferahlatıcı etkiye sahipti.Ama cildimde çok büyük bir değişiklik göremedim o yüzden farklı markalar deneyeceğim.
Bitenler ve Çöpe Gidenler
Flormar Iluminating Makyaj Bazı:Bu makyaj bazının çok hafif bir formülü var. Makyajdan önce tüm cilde uyguluyorsunuz.Ben açıkçası makyajı sabitleme özelliğini hissedemedim.Tekrar alacağım bir ürün değil.
Amway Satinique Boyalı Saçlar İçin Yenileyici Saç Maskesi:Bu maskeyi saçlarım boyalı olduğu için kullanmak istedim. Ama benim saçlarımın rengi bakır ve o yüzden çok çabuk akıyor. Bu kremi renk açılmasını biraz geciktireceğini düşünerek satın almıştım ama öyle bir etkisini çok göremedim. Tekrar alacağım bir ürün değil.
Schwarzkopf Taft Ultra Pure Silikonsuz ve Parfümsüz Saç Köpüğü:Taft markasına ait saç köpüklerini seviyorum. Bu köpük temiz içerikli fakat belirgin bukleler için olan köpüğü ben daha çok sevdim. Bu ürünü satın almam.
Bitenler ve Çöpe Gidenler
Eyüp Sabri Tuncer Doğal Zeytinyağlı El ve Vücut Kremi:Kremin kokusu gayet güzeldi nemlendirme özelliğini de beğendiğimi söylemeliyim. Tekrar satın alabilirim belki.
Cle up Makyaj Pamuğu:Bu pamuk Migros'larda satılıyor tekrar tekrar alabileceğim bir ürün.
Palmolive Luminous Oils Makedamya Yağı&Şakayık Özlü Duş Jeli:Duş jeli kullanmayı seviyorum. Palmolive Luminous Oils Makademya Yağı&Şakayık Özlü Duş Jelinin kokusunu o kadar da çok sevmedim. Ayrıca biraz pahallı oluyor Palmolive duş jelleri. Bir daha satın almam.


İçinizdeki çocuğu sakın ha büyütmeyin Canlarım ve mutluluk cesaret ister bunu sakın unutmayın!


Buraya tıklayarak beni GFC takibine alabilirsiniz ve beni Instagram, Twitter gibi sosyal medya hesaplarımdan takip etmeyi unutmayın canlarım :)

Yorumlarınızı bekliyorum :) Sevgilerimle



Yorum Gönder

0 Yorumlar