Yeni

10/recent/ticker-posts

Header Ads Widget

sigara sarma makinesi

Endişeyle Başa Çıkma Yollarım

Müzik Dinlemek:
Endişeli olduğumda mutlaka radyodan kendime hareketli dans parçaları açar ve bu şekilde stresimi yenmeye çalışırım. Müzik ruhun gıdası sonuç olarak ve ben de müzikle rahatlayanlardanım. İnanır mısınız ben tuvalette bile müzik dinlerim :) Bence evin her odasında bir müzik sistemi olmalı.

Kitap Okumak:
Stresle başa çıkma yöntemlerimden biri de evimde bulunan farklı yıllarda satın aldığım kişisel gelişim kitaplarını gözden geçirmek. Kesinlikle baş ucu kitaplarınız olmalı bu anlamda onlar işe yarıyor. Endişeye kapıldığımda kitapla rahatlamaya çalışıyorum onlar en iyi arkadaş çünkü.
Sinemaya Gitmek:
Canım sıkkınken veya bir şeyi kafaya takmışsam sinemaya gitmeyi seviyorum. Böylece kafa dağılabiliyor. Orada farklı bir hayatı izliyorsunuz ve hayatın sadece sizden ibaret olmadığını anlıyorsunuz. Sinema iyi bir stres kovucu kesinlikle.
Özlü Sözler Okumak:
Stresli olduğumda beğendiğim özlü sözleri okumak beni motive ediyor. Sevdiğim özlü sözleri okumak isterseniz sizi buraya alayım :)
Kendimden Yaşça Büyük İnsanlarla Konuşmak:
Endişeli olduğumda ben yaşlı insanlarla konuşmayı çok severim. Onların hayat tecrübelerinden bir şeyler kazanmak bence hazıra konmak gibi bir şey. Sonuçta tecrübe kazanıyor.
Blog Yazmak: 

2015 yılından beri bloğuma yazı yazıyorum. Bu beni inanılmaz mutlu ediyor. Blog için fotoğraflar çekmek onları editlemek sonra bloğa yazı yazmak. Yorumları okumak onlara cevap vermek. Harika anlatılamaz bir duygu.
Alışveriş Yapmak: 
Hangi kadın alışveriş yaptığında mutlu olmaz ki. Evet ben de o kadınlardanım. Stresimi bazen paradan çıkardığım oluyor. Ama bu sakıncalı bir yöntem tabiki. Kredi kartlarıma girdiğim çok oldu benim maalesef bu şekilde.
Kişisel Gelişim Seminerlerine Katılmak: 
Beni motive eden, endişeyle başa çıkmamı sağlayan bir yöntemde kişisel gelişim seminerlerine katılmak. Seminerler bana, sadece bu sorunlarla kendimin başa çıkmadığını farklı insanlarında endişelerinin olduğunu ve bu sorunların gelip geçici olduğunu görmemi sağlıyor.
Makyaj Yapmak:
Makyaj yapmayı kesinlikle çok seviyorum bir nevi terapi gibi. Fondöten, allık, ruj, kalem, bronzer, aydınlatıcı vs.. harika şeyler beni mutlu ediyorlar.
Alkol Tüketmek:
Evet itiraf ediyorum bazen alkole sığındığım da oluyor maalesef. Ama geçici bir rahatlık sağlıyor aldatıcı yani. Önermiyorum tabi ki.

İçinizdeki çocuğu sakın ha büyütmeyin Canlarım ve mutluluk cesaret ister bunu sakın unutmayın!


Buraya tıklayarak beni GFC takibine alabilirsiniz ve beni Instagram, Twitter gibi sosyal medya hesaplarımdan takip etmeyi unutmayın canlarım :)

Yorumlarınızı bekliyorum :) Sevgilerimle



Yorum Gönder

0 Yorumlar