Yeni

10/recent/ticker-posts

Header Ads Widget

sigara sarma makinesi

Kozmetik Psikolojisi Bloğunun Çekilişi

Kozmetik Psikolojisi bloğunun sahibesi harika bir çekiliş düzenlemiş hadi bakalım şartlar nelermiş?
blog çekilişi

Bu kez iki seçenekli olsun ve iki arkadaşım kazansın diye düşündüm. Bu yüzden farklı farklı ürünlerden oluşan, aynı anda olan ve iki kişinin kazanacağı bir çekiliş olacak. Bu yüzden hediye edeceğim ürünleri Çekiliş 1 ve Çekiliş 2 olarak kategorilendirdim.
Şartlarım:
1) Bloğumu takip etmek.
En önemli şart tabiki bloğumu takip etmek :) Sağ tarafta "İzleyiciler" sekmesinden bloğumu takip edebilirsiniz. Blog takip isminizi aşağıya yorum olarak yazacaksınız.
2) G+ dan takip etmek ve bu resmi g+ yapmak.
G+ isminizi de aşağıya yorum olarak yazın lütfen.
2) Yorum kısmına istediğiniz hediyeler hangisiyse onu yazmanız.
Yani Çekiliş1 ya da Çekiliş2 şeklinde.

kozmetikpsikolojisi
Ek Haklar:
1) Çekilişimi sayfanızda duyurursanız +10 hak.
Aşağıda yorum kısmında çekilişimi kendi sayfanızda duyurduysanız mutlaka belirtin.
2) Instagram hesabımı takip ediyorsanız +10 hak.
Instagram ismim: Kozmetikpsikolojisi Instagramdan beni takip ediyorsanız aşağıda yorum da isminizi mutlaka yazmayı unutmayın.
3) Facebook hesabımı takip ederseniz +5 hak. Takip isminizi aşağıya mutlaka yorum olarak yazın. 

kozmetikpsikolojisi
Çekilişin son katılım tarihi: 01 Mart 2023.


İçinizdeki çocuğu sakın ha büyütmeyin Canlarım ve mutluluk cesaret ister bunu sakın unutmayın!


Buraya tıklayarak beni GFC takibine alabilirsiniz ve beni Instagram, Twitter gibi sosyal medya hesaplarımdan takip etmeyi unutmayın canlarım :)

Yorumlarınızı bekliyorum :) Sevgilerimle

Yorum Gönder

0 Yorumlar