Yeni

10/recent/ticker-posts

Header Ads Widget

sigara sarma makinesi

Jennifer Lopez Love and Light Parfüm

Merhaba Canlarım, bugün size fanı olduğum müthiş kadın Jennifer Lopez yani Jlo nun harika bir parfümünden bahsetmek istiyorum. Evet ben koyu bir Jennifer Lopez hayranıyım. Bayılıyorum kadının enerjisine vücuduna yüzüne yaptıklarına. Bugün size bahsedeceğim parfüm ise tam bir Jlo kokusu. Kadınsı ve masum aslında.Jennifer Lopez Love and  Light Parfüm'ü bana bir arkadaşım hediye etmişti.İyi ki de etmiş bu müthiş kokuyla tanıştım.
Jennifer Lopez Love and  Light Parfüm

Hırslı bir karaktere sahip olan Jlo Love and Light Eau De Parfum ile ne istediğini bilen, güçlü bir kadın kokusu. Nar,frenk üzümü ve mandalinanın ona verdiği cesaret ile arzularının peşinden koşar. Gül, yasemin ve kayısı notaları karakterini desteklerken pralin, silhat ve misk özleri kadınsı ruhuna can verir.

Jennifer Lopez Love and  Light Parfüm
Jennifer Lopez Love and  Light Parfüm'ün ambalajı da harika bir kadın vücudunun kıvrımlarını yansıtıyor sanki. Tam bir Jlo vücudu :)Ben özellikle kapağına bayıldım. Gayet şık bir ambalajı var. 
Jennifer Lopez Love and  Light Parfüm

Jennifer Lopez Love and  Light Parfüm
Jennifer Lopez Love and  Light Parfüm'ün içeriğini aşağıda paylaşıyorum.

Jennifer Lopez Love and  Light Parfüm
Jennifer Lopez Love and  Light Parfüm
Şu an Jennifer Lopez Love and  Light Parfüm n11 sitesinde çok uygun bir fiyata satılıyor. Deneyebilir ve siz de bu hoş kokunun etkisinde kalabilirsiniz.Ben parfümün kokusunu oldukça beğendim ve yaklaşık yarısına geldim bile. Kalıcılığı çok fazla diyemem ama bana yetiyor.Siz bu parfümü kullandınız mı? Kullandıysanız bana aşağıda yorumlarda yazmayı unutmayın şimdilik hoşçakalın canlarım :)
Jennifer Lopez Love and  Light Parfüm

Siz Jennifer Lopez Love and Light Parfümü denediniz mi?

İçinizdeki çocuğu sakın ha büyütmeyin Canlarım ve mutluluk cesaret ister bunu sakın unutmayın!


Buraya tıklayarak beni GFC takibine alabilirsiniz ve beni Instagram, Twitter gibi sosyal medya hesaplarımdan takip etmeyi unutmayın canlarım :)

Yorumlarınızı bekliyorum :) Sevgilerimle

Yorum Gönder

0 Yorumlar