Yeni

10/recent/ticker-posts

Header Ads Widget

sigara sarma makinesi

Garnier Micellar Kusursuz Makyaj Temizleme Suyu (Hassas Ciltler)

Merhaba Canlarım, bugün sizlere hakkında herkesin bir şekilde bir şeyler duyduğu bir makyaj temizleme suyundan bahsetmek istiyorum. Dediğim gibi aslında bu ürün hakkında o kadar şey yazıldı çizildi ki. Ama bir de benden dinleyin istedim :)Bugün bloğumun konuğu hassas ciltler için olan Garnier Micellar Kusursuz Makyaj Temizleme Suyu. Bu ürünün ilk önce mini boyunu kullanmıştım sonra beğenince büyük boyunu da satın aldım.
Garnier Micellar Kusursuz Makyaj Temizleme Suyu (Hassas Ciltler)

Garnier Micellar Kusursuz Makyaj Temizleme Suyu hakkında web üzerinden bir araştırma yaptığımda ürünle ilgili aşağıdaki detayları buldum;

Hassas ciltler için özel olarak üretilmiştir. Alerji oluşumuna sebebiyet verebilecek herhangi bir kimyasal ihtiva etmez.

-Cilt üzerindeki makyajı kusursuz bir şekilde temizleyerek, bir yandan cildin temizlenip, arınmasına olanak verirken, bir yandan da cilt bakımı sağlar. Bu nedenle cilt bakım ürünleri ile birlikte kullanımı uygundur.

-Cildin gözeneklerini açarak nefes almasını mümkün kılar ve cildinizi ciddi derecede rahatlatır.

-Micellar Kusursuz Makyaj Temizleme Suyu yalnızca makyaj temizleyici değildir. Aynı zamanda, günlük yaşamda ciltte oluşan toz, kir, yağ gibi gözeneklerin tıkanmasına sebep olan etmenlerin temizlenmesini sağlayan kusursuz bir temizleyicidir.

Makyaj Temizleme Suyu Uygulanışı

-Bir pamuk ya da makyaj temizleme pedi yardımı ile makyaj temizleme suyunu cildinize tatbik ediniz ve cilt üzerindeki makyajı temizleyiniz.
-Diğer temizleyiciler gibi ekstra durulama gerektirmez.
-Yüz, göz ve dudaklara uygulamak için uygundur.
-İçeriğinde parfüm bulunmaz.

Garnier Micellar Kusursuz Makyaj Temizleme Suyu (Hassas Ciltler)
Şimdi gelelim benim yorumlarıma;
Öncelikle makyajı gayet güzel çıkarıyor ama suya dayanıklı ürünlerin temizlenmesinde biraz uğraşmanız gerekebiliyor. Ama hakkını yememek lazım Garnier Micellar Kusursuz Makyaj Temizleme Suyu kesinlikle beklentiyi karşılıyor bence.Göz içine kaçtığında ise çok çok hafif bir yanma hissedilebiliyor ki bu da normal sonuçta yine de kimyasal ürünler içeriyor değil mi? Bu ürünü kullandıktan sonra durulamaya ihtiyaç yoktur diyor. Ama ben makyajımı Garnier Micellar Kusursuz Makyaj Temizleme Suyuyla çıkardıktan sonra mutlaka bir temizleyici ile de yıkıyorum. Ancak bu şekilde cildimin yeterli temizliğe kavuştuğunu düşünüyorum.Ürün yüz, göz ve dudaklar için uygun bütün cildinizi temizleyebilirsiniz yani :)
Garnier Micellar Kusursuz Makyaj Temizleme Suyu (Hassas Ciltler)
Garnier Micellar Kusursuz Makyaj Temizleme Suyunu Gratis, Migros ve Watsons gibi mağazalardan satın alabilirsiniz.Beni okuduğunuz için size çok teşekkür ederim. Diğer bir yazımda buluşmak üzere şimdilik hoşçakalın hepinizi öpüyorum. Sevgi hayatınızdan eksik olmasın


Siz Garnier Micellar Kusursuz Makyaj Temizleme Suyunu denediniz mi?

İçinizdeki çocuğu sakın ha büyütmeyin Canlarım ve mutluluk cesaret ister bunu sakın unutmayın!


Buraya tıklayarak beni GFC takibine alabilirsiniz ve beni Instagram, Twitter gibi sosyal medya hesaplarımdan takip etmeyi unutmayın canlarım :)

Yorumlarınızı bekliyorum :) Sevgilerimle



Yorum Gönder

0 Yorumlar