Yeni

10/recent/ticker-posts

Header Ads Widget

sigara sarma makinesi

Kobra Hortum Pratik Uzayan Hortum



Kobra Hortum Pratik Uzayan Hortum
Bahçe hortumu borusu su hortumu genişletilebilir sihirli hortum 7 desenler su tabancası köpük Pot büyük promosyon
Biz yaklaşık 2.5, 15, 22, 30, 7.5, 45 metre germek olacak 12.5, 5 , 7.5 , 10, 37.5, 15 metre hortum var. (Uzunluk biraz sapmaya sahip olabilir.)

Not: su basıncı 2.5-3kg (0.25-0.3Mpa) üzerinde olduğunda hortumumuz tamamen uzatılabilir. Hortum gerilmediğinde veya tamamen gerilmediğinde, lütfen anlaşmazlığı hemen açmayın. Lütfen musluğun su basıncını onaylayın ve lütfen bizimle iletişime geçin, zamanında çözmenize yardımcı olacağız.
Bu hortum uygun ve yerden tasarruf sağlayacak şekilde tasarlanmıştır. Bu hortumu kullandığınızda, uzunluğu orijinal uzunluğunun üç katına çıkaracaktır. Kullanmayı bıraktığınızda, hortum otomatik olarak birçok depolama alanından tasarruf edebilecek normal uzunluğa küçülür.




Paketlemek ve saklamak kolay
Ürünümüzün uzaması nedeniyle, hortumunuzu normal olanlardan daha fazla saklamak söz konusu olduğunda daha uygundur.
Hortumumuz kırılmaktan endişe etmeden düğüm yapacak kadar yumuşaktır.

Koku iyi
Özel hortumumuz çevre dostu malzemeden üretilmiştir.
İyi kokuyorlar ve asla normal plastik hortumla kıyaslanmıyorlar.


Güçlü basınç
Musluk suyu, su akışının normal hortumla daha hızlı karşılaştırılmasını sağlayan hortum üzerinden basınçlandırılacaktır.

Standart hortum montajı
1/2 "hızlı bağlantı, bu hortumu sulama için kurmak için uygun bir araç haline getirir.

Köpük Pot mevcut
Mevcut bir köpük pot var. Araba yıkama için kullanabilirsiniz. Kurulumu kolay. Köpük ayarlanabilir.





 

Yorum Gönder

0 Yorumlar