Yeni

10/recent/ticker-posts

Header Ads Widget

sigara sarma makinesi

Uzayan Hortum Cobra Hose - Xhose


Uzayan Hortum Cobra Hose - Xhose
2020 yeni araba yıkama hortumu streç genişletilebilir esnek bahçe hortumu uzatılabilir genişletilebilir sihirli hortum boru esnek
17FT-5M genişletilmiş: kullanılmayan 6ft( 1.7m ), tamamen gerilmiş 17ft ( 5 metre)
25FT-7.5M genişletilmiş: kullanılmayan 8ft( 2.5m ), tamamen gerilmiş 25ft ( 7.5 metre)
33FT-10M genişletilmiş: kullanılmayan 11ft( 3.3m ), tamamen gerilmiş 33ft ( 10 metre)
50FT-15M genişletilmiş: kullanılmayan Unused (5 m ), tamamen gerilmiş 50ft ( 15 metre)
75FT-22M genişletilmiş: kullanılmayan 25ft( 7.5m ), tamamen gerilmiş 75ft ( 22.5 metre)
100FT-30M genişletilmiş: normalde 33ft( 10m ), tamamen gerilmiş 75ft ( 30 metre)




Özellik:
Ürünümüzün uzatma kabiliyeti olduğundan, hortumunuzu normal olanlardan daha fazla saklamak söz konusu olduğunda daha uygundur.
Musluk suyu, su akışının normal hortumla daha hızlı karşılaştırılmasını sağlayan hortum üzerinden basınçlandırılacaktır.
Temizliği her zamankinden daha kolay hale getiren çok amaçlı su tabancası!

1. Lütfen satın almak istediğiniz hortumun uzunluğunu dikkatlice kontrol edin. Seçimde işaretlenmiş tüm uzunluk, hortum tamamen uzatıldıktan sonra uzunluktur
2. Lütfen su bant basıncınızı dikkatlice kontrol edin. Normalde hortum maksimum uzunluğa kadar uzar. Ancak su basıncı yeterli değilse (0.5 mpa'nın altında), maksimum uzunluğundan biraz daha kısa olabilir.
3. İlk kullanımda, hortum nedeniyle tamamen gergin olmayabilir. Lütfen 3-4 kez germesine izin verin ve bundan sonra normal şekilde esneyecektir.



Paketlemek ve saklamak kolay

Ürünümüzün uzaması nedeniyle, hortumunuzu normal olanlardan daha fazla saklamak söz konusu olduğunda daha uygundur.
Hortumumuz kırılmaktan endişe etmeden düğüm yapacak kadar yumuşaktır.

Koku iyi
Özel hortumumuz çevre dostu malzemeden üretilmiştir.
İyi kokuyorlar ve asla normal plastik hortumla kıyaslanmıyorlar.

Daha uzun yaşam süresi
Normal hortum sertleşir, kış veya soğuk havalarda kırılması ve kullanılamaz hale gelir.
Ürünümüz her zaman yumuşaktır, hava koşullarından ve diğer aşırı koşullardan etkilenmez.

Güçlü basınç
Musluk suyu, su akışının normal hortumla daha hızlı karşılaştırılmasını sağlayan hortum üzerinden basınçlandırılacaktır.
Köpük Pot mevcut




 

Yorum Gönder

0 Yorumlar