Yeni

10/recent/ticker-posts

Header Ads Widget

sigara sarma makinesi

Shirli Uzayan Hortum



Shirli Uzayan Hortum
25FT-250FT bahçe hortumu genişletilebilir sihirli esnek su hortumu ab hortum plastik hortumlar boru ile püskürtme tabancası sulama araba yıkama sprey için
bu su borusu teleskopik bir su borusudur. Su geçmediğinde, borunun orijinal uzunluğu su geçtikten sonra uzunluğun sadece üçte biri kadardır. Yanlış anlamalardan kaçınmak için açıklanmıştır.

teleskopik su borusu iç musluğa bağlanır ve musluk suyu basıncı ile genişler ve daha uzun olur. Su basıncı yeterlidir, tüp tamamen uzatılabilir ve su tabancasının aralığı da uzaktır; küçük su basıncı önceden belirlenmiş uzunluğa (uzantının yaklaşık 2.5 katı) ulaşmayacak, belediye su kaynağına genellikle ulaşılabilir, Lütfen kendi su basıncınıza göre metre sayısını seçin, yeterli metre kullanmamak için daha uzun bir tane seçmeniz önerilir; Iyi su, pompalar ve diğer su basıncı çok küçük, satın almak için tavsiye edilmez.






 

Uzayan Hortum, Uzayan Hortum 15 Metre, Uzayan Hortum 50 Metre, Uzayan Hortum 20 Metre, Uzayan Hortum Yorumları, Magic Hose Hortum, A101 Uzayan hortum, Uzayan Hortum Bim, uzayan bahçe hortumu - a101, Uzayan Bahçe Hortumu 30 Metre, Uzayan bahçe hortumu Koçtaş, Uzayan Hortum 20 Metre, Uzayan Hortum 15 Metre, Uzayan hortum Bim,, Uzayan Hortum 7,5 Metre, Uzayan Bahçe Hortumu Migros, magic hose hortum nasıl takılır, magic hose uzayan hortum 30 metre, magic hose uzayan hortum nano teknoloji 15 metre, magic hose uzayan hortum yorum, magic hose uzayan hortum 15 metre, magic hortum, magic hose uzayan hortum, magıc hose tabancalı uzayan hortum bahçe hortumu 30 metre, magic hose,

Yorum Gönder

0 Yorumlar