Yeni

10/recent/ticker-posts

Header Ads Widget

sigara sarma makinesi

Magic Hose Uzayan Hortum Sihirli Hortum Bahçe Sulama Toprak Balkon Yıkama Araba Yıkama Hortumu



Magic Hose Uzayan Hortum Sihirli Hortum Bahçe Sulama Toprak Balkon Yıkama Araba Yıkama Hortumu
45mts kadar uzatılabilir
Genişletilebilir hortum kolu multipositions ile 45mts kadar
(Büyük kırılmayı önlemek için sudan sortie açtığınızda sortie su tabancasını açın ve aynı zaman kapandığında, ustabaşı devre açıkken).


Teletiendaoutlet ya silah sulama 45mts ile genişletilebilir hortum XXL satın alabilirsiniz.
Uzun uzunluğu nedeniyle büyük bahçe veya arazi için idealdir. Ayrıca kamp veya van karavan için çok işlevsel!
Yara çok az ağırlık ile biraz boşluk kaplar. Genişletilmiş 45mts uzunluğu gelmesi!
Uzatılabilir hortum XXL hortumu, bahçenize çok daha düzenli ve kullandığım aksesuarlarla daha az aksesuar almanıza izin veren genişletilebilir bir hortumdur.
Yeni cins yeraltı fıskiye hortumu XXL hortumu, Gryphon etkisini açarken otomatik olarak su ile genişleyen tek hortumdur ve inanılmaz derecede uzun uzunluk üç boyutta yapıyor olacaktır.
Suyu kapattığınızda, kontrplak ve ilk boyutuna kadar daha küçük bir iyileşme yapıyor, birkaç saniye içinde azaltıyor.
Çok kullanışlı ve kolay bir hortum tasarrufu, biraz boşluk kaplar ve scuffs ve patlama için çok zordur. Ayrıca, püskürtme nozulu sulama tabanca sulama multipozisyonları (7 çeşit farklı jetleri) ile bir jet strongman ve güçlü seçileceksiniz, bir tane daha ince veya efekt sulama kovası ile.
Ile hortum XXL hortum olacak tasarrufu zaman enroscarlawhen sizin kaplama kullanarak bu. Hafifliği sayesinde herhangi bir noktaya taşıyabilir.
Kataloğumuza çevrimiçi danışın, hortum XXL hortumu 7,5 MTS, 15 MTS, 22 MTS, 30 MTS ve 60 MTS genişletilebilir.
Yeşil renkte veya mavi rastgele.


Özellikler:

45mts kapsamı ile hortum (yaklaşık 8 M önlemleri genişletmeyin. Sol el makası küçük aralıklı katlanmış)
Hortum impalmable, adquiera birkaç hortumlar, empálmelas Y ihtiyacınız olan uzunluğu olsun.
Tabancası sulama multipositions
Meme çapı sprey 5 cm
Kullanılabilirliğe göre renk
Kusur için hızlı konektörü içermez, standart konektörle çalışır hızlı konektör aksesuarını ekleyebileceğiniz bir gül AL (donanımda kolay bulunur)
Renk yeşil veya mavi durumuna göre
Büyük kırılmayı önlemek için sudan sortie açtığınızda sortie su tabancasını açın ve devre açıkken aynı şekilde kapatın.

Tüm adaptörleri dağıtamıyoruz, eğer le gryphon'unuza uymuyorsa, fiş adaptörünü donanım mağazasında satın almalısınız.





 

Yorum Gönder

0 Yorumlar