Yeni

10/recent/ticker-posts

Header Ads Widget

sigara sarma makinesi

Kilo Vermenize Yardımcı Olacak Mucize Bitki:Açlık Otu

Bugün sizlere yakın zamanda kullanmaya başladığım zayıflamaya yardımcı bir bitkisen bahsetmek isiyorum Canlarım. Etkilerini yaşamasaydım asla paylaşmazdım. Ama işe yarıyor gibi ve ben gerçekten çok mutluyum ve paylaşmak istedim.Açlık otu sen nelere kadirmişsin:)
Woman Measuring Her Waist
Son zamanlarda  kilo vermeyle ilgili hiçbir motivasyonun yoktu. Ne spor yapmak ne de sağlıklı beslenmek konusunda hiç bir adım atmaya meyilli değildim. Bir arkadaşımın tavsiyesi üzerine bu otu yani mucize açlık otunu denemeye karar verdim. Aslında biraz da korktum işin açıkçası. Çünkü piyasada bu konuda o kadar zararlı şey var ki. Ama korkunun ecele faydası yok ayrıca bu otla ilgili internette yaptığım araştırmalara göre zararlı etkileri yok denecek kadar az. Şimdilik 3 kilo verdim.
Image result for açlık otu

Açlık otundan biraz bahsetmek istiyorum. Açlık otu Afrika kökenli bir bitki ama ülkemizde de varmış ve bu beni sevindirdi :) Açlık otu eskiden beri "doğal müshil" olarak kullanılırmış. Bu etkisiyle de kilo vermeye yardımcı oluyor tabiki. Açlık otunun faydalarından bahsetmek gerekirse;

  • Açlık otu doğal bir müshil etkisi göstererek kabızlık sorununa çare olmakta.
  • Yağ yakımına yardımcı oluyor.
  • Tokluk hissi vererek az yemenizi sağlıyor.
  • Gaz sancısı gibi sorunlarınızı azaltıyor.
  • Metabolizmanızı hızlandırararak daha çabuk kilo vermezinizi sağlıyor.
  • Tansiyon üzerinde düzenleyici bir etki oluşturuyor.
Açlık otunu aktarlardan ya da online alışveriş sitelerinden satın alabilirsiniz. Şimdi açlık otunun nasıl hazırlandığından bahsetmek istiyorum.  10 yaprak açlık otunu french presste  yaklaşık 1 bardak suyla 5-6 dakika demleyin. Sonra soğutup afiyetle aç karnına sabahları için. Tadı ıhlamura benziyor bu arada içimi kolay yani.
Açlık otu metabolizmayı hızlandırarak ve doğal müshil olarak çalışarak zayıflamaya yardımcı oluyor. Ayrıca iştahınızı azaltarak daha az yemenizi sağlıyor. Daha ne olsun?
Woman Wearing Red Sports Bra and Black Pants
Açlık otunu 1  bardaktan başka içmemenizi öneriririm müshil etkisinden dolayı :) Müshil etkisinden dolayı vücutta su kaybı yaşanabilir ve  bol bol su içmeyi sakın unutmayın derim. Ayrıca kronik bir rahatsızlığınız varsa ayrıca hamile ya da emziren biriyseniz kulllanmamanızı  tavsiye ederim. Benim açlık otu serüvenim böyle Canlarım. Umarım size de faydalı olur :) Tekrar görüşmek üzere hoşçakalın şimdilik. Sevgiler❤️


İçinizdeki çocuğu sakın ha büyütmeyin Canlarım ve mutluluk cesaret ister bunu sakın unutmayın!


Buraya tıklayarak beni GFC takibine alabilirsiniz ve beni Instagram, Twitter gibi sosyal medya hesaplarımdan takip etmeyi unutmayın canlarım :)



Yorumlarınızı bekliyorum :) Sevgilerimle



Yorum Gönder

0 Yorumlar