Yeni

10/recent/ticker-posts

Header Ads Widget

sigara sarma makinesi

GülşahWorld.com Açılışa Özel Çekilişi

GülşahWorld Sitesinin açılışına özel güzel bir çekiliş var. Sizlerle paylaşmak istedim Canlarım.Hadi gelin hep birlikte çekiliş şartlarını inceleyelim;




1- Diadermine Normal ve Karma Ciltler İçin Misellar Makyaj Temizleme Suyu

2-Farmasi BB Krem (Light to Medium 02)

3-Farmasi Hammam Sabun

4-Farmasi Ağrı Kesici Krem

5-Farmasi Siyah Maske

6- Avon Ruj Numunesi

7-Avon Perceive Parfüm

8-Revolution Maskara
Çekiliş hediyelerim bu şekilde, umarım en azından bir ürünü beğenmişsinizdir. Çekilişe katılabilmek için yapmanız gerekenler ise çok basit :)

Zorunlu Şart:
Bloguma e -mail adresinizle abone olmak (www.gulsahworld.com)

İsteğe Bağlı Şartlar:
Kendi bloğunda çekilişi tanıtma, instagram,  facebook ve twitter da paylaşma +1 hak getirecektir

Takip ettiğiniz isimlerinizi ya da profil linklerinizi, paylaşım linklerinizi ve de güncel bir mail adresini yorumlara bırakarak katılmış oluyorsunuz!

NOT: Çekilişe katılım olmazsa çekiliş iptal edilecek ve bu yazının altında belirtilecektir !
Çekiliş İçin Son gün 15 Nisan

Evet şartlarım ve çekilişim bu şekildeydi, katılımlarınızı bekliyorum.

GülşahWorld Sitesinin siteye özel açılış çekilişi yazısı böyle. Hepinize iyi şanslar diliyorum Canlarım.

Görüşmek Üzere



İçinizdeki çocuğu sakın ha büyütmeyin Canlarım ve mutluluk cesaret ister bunu sakın unutmayın!


Buraya tıklayarak beni GFC takibine alabilirsiniz ve beni Instagram, Twitter gibi sosyal medya hesaplarımdan takip etmeyi unutmayın canlarım :)



Yorumlarınızı bekliyorum :) Sevgilerimle

Yorum Gönder

0 Yorumlar