Yeni

10/recent/ticker-posts

Header Ads Widget

sigara sarma makinesi

Uzayan Hortum: Magic Hose (7,5M-22,5 Metre Seçenekli)


Uzayan Hortum: Magic Hose (7,5M-22,5 Metre Seçenekli)
Uzayan Hortum - Magic Hose

İhtiyaçlar, yepyeni ürünleri doğuruyor öyle değil mi? İşte bu yüzden yakala.co ihtiyaca yönelik akılcı ve pratik çözüm sağlamaya devam ediyor. Bunun en güzel örneğini de yakaladığı bu fırsatla bir kez daha gösteriyor.
* Uzayan Hortum - Magic Hose 7,50 METRE: 40 TL yerine 19,90 TL!
* Uzayan Hortum - Magic Hose 15 METRE: 60 TL yerine 29,90 TL!
* Uzayan Hortum - Magic Hose 22,50 METRE: 80 TL yerine 39,90 TL!




Ürün Ölçüleri:
7,5 Metre
Küçük Hali: 2,50 metre
Uzun Hali: 5 metre
15 Metre
Küçük Hali: 5 metre
Uzun Hali: 15 metre
22,5 Metre
Küçük Hali: 7,50 metre
Uzun Hali: 22,50 metre

Magic Hose Uzayan Hortum Özellikleri:
Kendi uzunluğunun 3 katı uzunluğa erişebilir.
Tabanca dahil
Yer kaplamaz, her yere sığar.
Hortum bezinin daha sık olması sayesinde uzun süre yıpranmadan kullanım sağlar.


Ekstra 2 adet musluk giriş aparatı ile kelepçesiz, vidalamasız daha basit bas çek yöntemi ile hortum tabancası ve musluğa kolay takılımı sağlar.
Arabanın bagajında istediğin yere götürebilirsin.
Zamandan tasarruf sağlarsın.
Kıvrılmaz, dolaşmaz, patlamaz, çatlamaz.

İstediğin yerde rahatlık ile saklayabilirsin.
Dayanıklı, güçlü ve hafif malzemeden üretilmiştir.
Magic Hose Uzayan Hortum Nasıl Kullanılır?
Magic Hose'nin kullanımı çok kolaydır. Tek yapman gereken Magic Hose uzayan hortumun su giriş ucunu musluğunuza takıp suyu açmak, su basıncı ile uzamasını beklemek olacaktır. Sulama işin bittikten sonra tek yapman gereken sulama ucunda bulanan fiskiye başlığını açık konumda bırakıp suyun hortumun içerisinden çıkıp eski haline dönmesini beklemek olacaktır.


Nasıl Kullanılır?
* Bu tikucuz.com indirim kuponu ile Uzayan Hortum - Magic Hose; 19,90 TL'den başlayan seçeneklerle sunuluyor.
* Kupon alım seçenekleri, "Fırsat Detayı"nda ve "Satın Al" butonunun içeriğinde yer almaktadır.
* Ürün ölçüleri ve özellikleri fırsat detayında yer alıyor.
* Tüm Türkiye'ye kargo gönderimi, 4-5 TL'dir ve alıcı ödemelidir.
* Kargo takip bilgilerin sana e-mail yoluyla gönderilecektir.
* Siparişin, 7 iş günü içerisinde teslimat adresine gönderilecektir.
* İade Gönderim Koşulları: Ürün iadelerinde geri gönderimlerin Yurtiçi kargo ile gönderilmesi gerekmektedir. Ürün iadelerinde faturanın da ürün ile beraber gönderilmesi gerekmektedir.
* Ürünün sana ulaştırılması için ürünü satın aldığın anda teslimat bilgilerini yakala.co ile paylaşman yeterli.
* Dilediğin kadar satın alabilir ve hediye edebilirsin.
* Ürünü teslim aldığında onay vermen veya iade sürecini başlatman için maksimum süre, kargo bilgilerinin sana gönderilmesinden itibaren 7 iş günüdür. Bu süreçleri, yakala.co "Hesabım" bölümünden takip edebilirsin.
* Satın aldığın kupon adedini, kodlarını ve kullanım durumunu yakala.co *Hesabım* menüsünden takip edebilirsin.
* İşletmeden perakende satış fişi veya fatura almayı lütfen unutma.


Fırsat Detayları
Hortumların Yer İşgaline Son! - Üstelik su tabancası ve 2 adet farklı vidalı musluk başlığı aparatı hediye!
Uzayan Hortum - Magic Hose 7,50 METRE: 40 TL yerine 19,90 TL! (Küçük Hali: 2,50 metre /Uzun Hali: 7,50 metre)
Uzayan Hortum - Magic Hose 15 METRE: 60 TL yerine 29,90 TL! (Küçük Hali: 5 metre/Uzun Hali: 15 metre)
Uzayan Hortum - Magic Hose 22,50 METRE: 80 TL yerine 39,90 TL! (Küçük Hali: 7,50 metre/Uzun Hali: 22,50 metre)
Ürün ölçüleri ve özellikleri fırsat detayında!
Tüm Türkiye'ye Kargo!



 

Yorum Gönder

0 Yorumlar