Yeni

10/recent/ticker-posts

Header Ads Widget

sigara sarma makinesi

Flormar Nail Enamel Oje Kurutucu Sprey

Ojelerimizi kurutmak için neler yapıyoruz?Havayla kurutanlardan mısınız ya da oje kurutuculardan faydalananlardan mı?Ben eğer vaktim varsa ojelerimi havayla kurutanlardanım ama eğer vaktim yoksa oje kurutuculardan faydalanabiliyorum. Bugün bloğumun konuğu Flormar Nail Enamel Oje Kurutucu Sprey.Flormar markasının pek çok ürününü kullandım. Memnun kaldığım ürünler de var memnun olmadıklarım da. Flormar Nail Enamel Oje Kurutucu Sprey hakkında aşağıda yorumlarımı okuyabilirsiniz hazır mısınız?
Flormar Nail Enamel Oje Kurutucu Sprey

Ojelerimi sürdükten sonra Flormar Nail Enamel Oje Kurutucu Spreyi tırnaklarıma sıkıyorum ve bekliyorum ama ben açıkçası mucize bir kurutmaya şahit olamadım.Aslında bu üründen çok daha fazlasını beklemekteydim. Ama maalesef ürünü sıkıyorum bekliyorum ancak zaten o kadar uzun süre beklediğimde ojem havayla da kuruyabiliyor. O zaman bu ürüne ne ihtiyaç var diyebiliyorsunuz çünkü acil bir zamanda oje kurutmak için ideal bir ürün değil bu. Ojeyi hızlıca kurutamıyor zaten bekliyorsunuz yani :)

Flormar Nail Enamel Oje Kurutucu Sprey

Flormar Nail Enamel Oje Kurutucu Sprey

Ürün büyük bir ambalaja sahip ve 400 ml.Kolay kolay bitecek bir ürün değil. İçeriğindeki E vitamini fıstık ve limon yağları tırnakları ve ölü deriyi yapılandırıyor. Bu ürünün en sevdiğim yanı bu özelliği oldu sadece. Ama asıl yapması gereken işi pek beceremiyor.

Flormar Nail Enamel Oje Kurutucu Sprey

Flormar Nail Enamel Oje Kurutucu Sprey şu an Kozmela sitesinde %20 indirimle 27.99 TL ye satılıyor. Ben çok memnun kalmadım ama belki benim kullandığım ojelerin yapısı problemliydi bilemiyorum. Ama ne zaman bu ürünü kullansam ojelerimin hızlıca kuruduğuna rastlayamadım. Tekrar bir ürün yorumlama  yazısında görüşmek dileğiyle. Sevgiler❤️

Flormar Nail Enamel Oje Kurutucu Sprey


Siz Flormar Nail Enamel Oje Kurutucu Spreyi denediniz mi?

İçinizdeki çocuğu sakın ha büyütmeyin Canlarım ve mutluluk cesaret ister bunu sakın unutmayın!


Buraya tıklayarak beni GFC takibine alabilirsiniz ve beni Instagram, Twitter gibi sosyal medya hesaplarımdan takip etmeyi unutmayın canlarım :)

Yorumlarınızı bekliyorum :) Sevgilerimle

Yorum Gönder

0 Yorumlar