Yeni

10/recent/ticker-posts

Header Ads Widget

sigara sarma makinesi

Diadermine Arındırıcı Micellar Kusursuz Makyaj Temizleme Suyu

Diadermine Arındırıcı Micellar Kusursuz Makyaj Temizleme Suyu

Diadermine Arındırıcı Micellar Kusursuz Makyaj Temizleme Suyu

Merhaba Canlarım; Nasılsınız? İyi misiniz? Hepinizi seviyorum demiş miydim? Güzel ve enerjik uyandım bugün:) İnşallah tüm gün böyle geçer. Bugün bloğumun konuğu Diadermine Arındırıcı Micellar Kusursuz Makyaj Temizleme Suyu. İş arkadaşım kendisi kullanmış memnun kalmamış bana vermişti bu üründen iki şişe. Ben açıkçası oldukça memnun kaldım diyebilirim.
Diadermine Arındırıcı Micellar Kusursuz Makyaj Temizleme Suyu
Diadermine Arındırıcı Micellar Kusursuz Makyaj Temizleme Suyu normal ve karma ciltler için geliştirilmiş içerisinde aloe vera var. Tüm yüz ve göz makyajınızı temizleyebiliyorsunuz. 400 ml'lik bir plastik şişede piyasaya sunulmuş olan Diadermine Arındırıcı Micellar Kusursuz Makyaj Temizleme Suyundan ben oldukça memnun kaldım. Gözleri çok hafif yakması dışında göz makyajını çok güzel temizliyor.


Göz makyajımı iki disk pamukla çıkartabiliyorum. Cilt temizliğim için tekrar Diadermine Arındırıcı Micellar Kusursuz Makyaj Temizleme Suyundan disk pamuğa döküyor ve cildimi o şekilde temizliyorum. Göz makyajımı ve cilt makyajımı bu ürünle temizledikten sonra yüzümü bu aralar Garnier Skin Naturals Micellar Kusursuz Makyaj Temizleme Jeliyle temizliyorum. Temizleme işlemimi Gratislerden satın aldığım ipek yüz kesesiyle yapıyorum ki bu kese yüzüme hafif bir peeling yapıyor ve güzel bir şekilde yüzümü temizliyor.

Diadermine Arındırıcı Micellar Kusursuz Makyaj Temizleme Suyu
Diadermine Arındırıcı Micellar Kusursuz Makyaj Temizleme Suyunu beğenmeyen de çok fazla internet aleminde. Ama benim cildim alerjik değil belki bu yüzden ben de çok fazla yorucu olmadı. Gözlerimi sadece çok hafif yaktı o da ancak çok fazla ürün kullandığımda gerçekleşti onun dışında gayet güzel bir micellar makyaj temizleme suyu.

Diadermine Arındırıcı Micellar Kusursuz Makyaj Temizleme Suyunu tüm Güzellik mağazalarında ve Migros gibi marketlerden satın alabilirsiniz. 18-20 TL civarı bir fiyatı var.Siz kullandınız mı bu ürünü? Yorumlarınızı merak ediyorum. Sevgiler❤️

Diadermine Arındırıcı Micellar Kusursuz Makyaj Temizleme Suyu

Siz Diadermine Arındırıcı Micellar Kusursuz Makyaj Temizleme Suyunu denediniz mi? 

İçinizdeki çocuğu sakın ha büyütmeyin Canlarım ve mutluluk cesaret ister bunu sakın unutmayın!


Buraya tıklayarak beni GFC takibine alabilirsiniz ve beni Instagram, Twitter gibi sosyal medya hesaplarımdan takip etmeyi unutmayın canlarım :)

Yorumlarınızı bekliyorum :) Sevgilerimle




Yorum Gönder

0 Yorumlar