Yeni

10/recent/ticker-posts

Header Ads Widget

sigara sarma makinesi

Bruno Banani Parfüm

Ankara'da hava donuk maalesef. Güneş bir çıkıyor bir kayboluyor. Evdeyim izinliyim bu hafta. Bir taraftan Nil Gün'ün Şükran Duymanın Hazzı CD sini dinliyorum, bir taraftan da size bugün bloğumun konuğu olan Bruno Banani Parfümden bahsetmek istiyorum.Bu parfümü bana arkadaşımın hediyesiydi.Almanya'dan akrabaları getirmiş onada. 
Bruno Banani Parfüm
Bruno Banani Parfümde, bergamot, pembe greyfurt, lychee, pembe biber, gül, kadife çiçeği, yasemin, portakal çiçeği, kehribar, misk, paçuli ve vanilya var. 

Bruno Banani Parfüm
Parfümün çok şık bir şişesi var. Kadın vücudunu andıran bir dizaynı var şişenin.Parfümün kokusu ilk sıktığımda şekerliydi ama sonra çiçek kokusu daha çok ağır bastı. Şekerli kokuları seviyorum biliyorsanız. İlk önce parfümü çok sevmiştim ama sonra çiçek kokusu daha yoğun olunca pek sevemedim maalesef :(

Bruno Banani Parfüm
Gittigidiyor internet mağazasında şu an satışta olan bu parfüme şuradan ulaşabilirsiniz.199 TL fiyata bence çok daha hoş kokulu parfümler bulabilirsiniz bence.Tekrar bir ürün yorumlama yazısında görüşmek dileğiyle. Sevgiler❤️
Bruno Banani Parfüm
Siz Bruno Banani Parfümü denediniz mi?


İçinizdeki çocuğu sakın ha büyütmeyin Canlarım ve mutluluk cesaret ister bunu sakın unutmayın!


Buraya tıklayarak beni GFC takibine alabilirsiniz ve beni Instagram, Twitter gibi sosyal medya hesaplarımdan takip etmeyi unutmayın canlarım :)

Yorumlarınızı bekliyorum :) Sevgilerimle

Yorum Gönder

0 Yorumlar