Yeni

10/recent/ticker-posts

Header Ads Widget

sigara sarma makinesi

Farmasi Dr. C. Tuna Age Reversist Yaşlanma Karşıtı Seri

Farmasi Dr. C. Tuna Age Reversist Yaşlanma Karşıtı Seri

Nedir?

İnce çizgileri ve derin kırışıklıkları nemlendirerek görünümlerini azaltan ve ciltteki nemi dengeleyen besleyici bir krem ürünüdür.



Ne yapar? 

Ciltteki ince çizgileri ve derin kırışıklıkları nemlendirir. Cilt tabakasına nemi hapseder ve uygulamadan 6 saate kadar cildin nemini arttırmaya devam eder. Yumuşak kadifemsi ve pürüzsüz bir his bırakır. Tüm cilt tipleri için uygundur. Hassas ciltlerde Dermatolojik olarak test edilmiş ve onaylanmıştır. 



Dr. C. Tuna Age Reversist Yoğun Bakım Kremi’nin eşsiz formülü şu içeriklerden oluşur:

• Laminaria Digitata Ekstresi
• Kırmızı Alg Kompleksi
SPF 15

Nasıl kullanılır? 
Günde iki kez, sabah ve akşam Üçüncü Adım olarak uygulayın. En iyi sonucu almak için Dr. C. Tuna Age Reversist Yüz Yıkama Jeli ve Dr. C. Tuna Age Reversist Serum kullandıktan sonra uygulayın. Yeterli miktarda ürünü alın ve avuç içinizde ovalayarak ısıtın. Yeterli miktarda ürünü alın ve avuç içinizde ovalayarak ısıtın. Yanaklarınızdan başlayarak alnınıza doğru dairesel hareketlerle masaj yaparak yayın. Kuruması için 1-2 dakika bekleyin.

Kendi yorumlarıma gelecek olursak;
Ben bu kremin nemlendirmesini beğendim. Kış aylarında ise biraz yoğun kullanmak gerekiyor.Ben bu ürünü günde ikiz kez kullanıyırum. Sabah yüzümü yıkadıktan sonra ve akşam makyajımı temizledikten sonra. Nemlendirmesi benim için şu an yeterli. Aslında yaşım 41 ve ben yaşlanma karşıtı kremlere çok geç başladım. Şu an  Farmasi Dr. C. Tuna Age Reversist Nemlendirici Krem benim için gayet başarılı.

Farmasi Dr. C. Tuna Age Reversist Yaşlanma Karşıtı Seri

Farmasi Dr. C. Tuna Age Reversist Yaşlanma Karşıtı Seri

Farmasi Dr. C. Tuna Age Reversist Yaşlanma Karşıtı Seri

Nedir?

Cildinizin formunu yeniden kazanmasına yardımcı olan nemlendirici serumdur. 



Ne yapar? 

Cildin nem dengesini korur böylece cilde elastikiyet kazandırır. Tüm cilt tipleri için uygundur. Hassas ciltlerde dermatolojik olarak test edilmiş ve onaylanmıştır. Cildinizin ihtiyacı olan tazelenme, onarılma sürecinde, aktiflerin cildinize daha rahat nüfuz etmesi ve daha uyumlu çalışmasına olanak sağlar. Parfüm içermez.

Dr. C. Tuna Age Reversist Serum’un cildin nem dengesini koruyan eşsiz bileşimi şu içeriklerden oluşur:



Laminaria Digitata Ekstresi
Kırmızı Alg Kompleksi

Nasıl kullanılır? 
Günde iki kez, sabah ve akşam İkinci Adım olarak uygulayın. En iyi sonucu almak için Dr. C. Tuna Age Reversist Yüz Yıkama Jeli kullandıktan sonra uygulayın. Daha sonrasında Dr. C. Tuna Age Reversist Yoğun Bakım Kremi ile bakımınıza devam edin. Yeterli miktarda ürünü 2-3 kez bastırarak alın. Yüzünüze, boynunuza veya istenilen yere nazikçe uygulayın. Kuruması için 1-2 dakika bekleyin.

Gelelim benim yorumlarıma;
Bu ürünü kullandıktan yaklaşık 1 hafta sonra ürün bitti. Kullanıp yorumlamam için çok kısa bir süre maalesef. Bu serumu nemlendiriciden önce kullandım. Dediğim gibi çok kısa sürede bittiği için tam olarak etkisini anlayamadım maaelesef. Ama şunu söyleyebilirim tek balına uygulandığında cildi iyi nemlendirmiyor mutlaka sonrasında nemlendirici istiyor.

Farmasi Dr. C. Tuna Age Reversist Yaşlanma Karşıtı Seri

Farmasi Dr. C. Tuna Age Reversist Yaşlanma Karşıtı Seri

Farmasi Dr. C. Tuna Age Reversist Yaşlanma Karşıtı Seri

Farmasi Dr. C. Tuna Age Reversist Yaşlanma Karşıtı Seri

Farmasi Dr. C. Tuna Age Reversist Yaşlanma Karşıtı Seri

-Yorgunluk belirtileriyle savaşır.



-Çevresel stres faktörlerine karşı korur.



-Göz çevresinde ince ve görünmez bir yapı oluşturur.



-Göz altı torbalarının, ince çizgi görünümünün ve kırışıkların azalmasına yardımcı olur, göz çevresine daha genç bir görünüm kazandırır.


Nasıl kullanılır? 
Dr. C. Tuna Age Reversist botoks etkili kreminizi kullanmadan önce bu kremi uygulayın. Göz çevrenizi Dr. C. Tuna Age Reversist Göz Kremi ile çok iyi nemlendirin.

Yine benim yorumlarıma gelecek olursak;
Farmasi Dr. C. Tuna Age Reversist Göz kreminin nemlendirmesini oldukça sevdim. Göz çevresine pıt pıt hareketlerle kullanmak gerekiyor ben de öyle kullanıyorum. Göz altı torbalarımı birazcık düzgünleştirdi gibi ama mucize yaratmadı. Aslında bu kremler mucize değil sadece yaşlılık etkilerini birazcık düzeltmeye çalışıyor. Yoksa yaşlılık içten gelen doğal bir süreç ve bunu kremlerle durdurmak çokta kolay değil bence. Ama bu tarz ürünleri kullanmak her zaman sizin için bir artıdır. Cildimize ne yapsak azdır diyorum ve konuyu kapatıyorum :)

Farmasi Dr. C. Tuna Age Reversist Yaşlanma Karşıtı Seri

Farmasi Dr. C. Tuna Age Reversist Yaşlanma Karşıtı Seri

Farmasi Dr. C. Tuna Age Reversist Yaşlanma Karşıtı Seri

İnternette bir haberden aldığım bir alıntı;

Yeni umutlar ve yeni başlangıçların yapıldığı yeni yıla girerken bir yaş daha alıyoruz. Yeni yılda yaş almak yerine genç kalmayı hedefleyenler, Farmasi’nin Dr.C.Tuna Age Reversist serisi ile 15 dakikada daha genç bir görünüme sahip oluyor. Yüz temizleme jeli, bakım serumu, nemlendirici krem ve anında botoks etkisi veren kremin bulunduğu Yaşlanma Karşıtı Dr. C. Tuna Age Reversist Serisi, genç kalmakisteyenlere etkili sonuçlar sunuyor.

Farmasi Dr. C. Tuna Age Reversist Yaşlanma Karşıtı Seri
Cilt bakımında yerli bir marka olan Farmasi’nin alt markası Dr.C. Tuna, yılbaşı öncesi lansmanını yaptığı Dr. C.Tuna Age Reversist serisi ile hediye arayışında olanların da yardımına koşuyor. Plankton ekstresi ile özel olarak geliştirilen anında kırışıklık giderici Age Reversist Krem 15 dakikada cildin daha sıkı hale gelmesine, şekillenmesine, daha genç ve parlak görünmesine yardımcı oluyor. Ciltteki kolajen sentezinde yüzde 67 artış sağlayarak cilt görünümünde en az 6 saate kadar botoks etkisi yaratıyor. 
Doğal ve sağlıklı ürünlerin mimarı Dr.C. Tuna, kırışıklıkları azaltan ve önleyen Age Reversist serisiyle güzelliğine önem verenlerin tercihi oluyor. Serideki yüz temizleme jeli kolajen seviyesini artırarak cildi derinlemesine temizliyor ve pürüzsüz bir görünüm sağlıyor. Bitki özlü güçlendiriciler sayesinde ince çizgi ve kırışıklık görünümünü azaltan bakım serumu arındırılmış cilde uygulanıyor. Cildin nem ihtiyacını karşılamak için nemlendirici krem ile yaşlanma karşıtı bakım tamamlanıyor.
Seride yer alan, yaşlanma karşıtı serumun ve nemlendirici kremin içeriğinde bulunan kırmızı yosun özü cildin nem dengesini sağlıyor ve en az 6 saate kadar koruyor. Cilt bariyerini güçlendirerek cilde aydınlık ve kusursuz bir görünüm kazandırır.
Farmasi Dr. C. Tuna Age Reversist Yaşlanma Karşıtı Seri
Ben yukarıda 3 ürünü de yorumladım ve genel olarak Farmasi Dr. C. Tuna Age Reversist Yaşlanma Karşıtı Seriyi beğendiğimi söyleyebilirim.Halen satın alıyor ve kullanıyorum. Gelecek yazılarda tekrar görüşmek dileğiyle. Sevgiler ❤️


Siz Farmasi Dr. C. Tuna Age Reversist Yaşlanma Karşıtı Seriyi denediniz mi?

İçinizdeki çocuğu sakın ha büyütmeyin Canlarım ve mutluluk cesaret ister bunu sakın unutmayın!


Buraya tıklayarak beni GFC takibine alabilirsiniz ve beni Instagram, Twitter gibi sosyal medya hesaplarımdan takip etmeyi unutmayın canlarım :)

Yorumlarınızı bekliyorum :) Sevgilerimle




Yorum Gönder

0 Yorumlar