Yeni

10/recent/ticker-posts

Header Ads Widget

sigara sarma makinesi

Cobra Hose Uzayan Hortum ( 7.5m 10m 15m 22.5 Metre 30 metre )

Cobra Hose Uzayan Hortum ( 7.5m 10m 15m 22.5 Metre 30 metre )
COBRAHOSE İLE HORTUM ÇEKİŞTİRMEYE SON!



Özel Başlık Hediyeli.
CobraHose Uzayan Hortum, bahçelerde rahatça kullanabileceğiniz, yerden tasarruf edebileceğiniz mükemmel bir üründür.
Bahçede kullandığınız hortumlar çok yer işgal ediyor ve karışmış hortumlarla uğraşmakta can sıkıcı oluyor. Hortum sorununa çare olan CobraHose, son teknoloji ürünüdür. Dayanıklı, pratik, hafif ve kendi uzunluğunun 3 katı uzunluğa erişebilen CobraHose artık Türkiye’de.
Standart tip hortumların yaratmış olduğu dağınıklık, karışıklık gibi sorunlar ile karşı karşıya olanlar için özel olarak tasarlanan esnek yapıya sahip bu hortum çileden çıkartan bahçe hortumlarından sizi kurtaracak.


Yapısı ile çok hafiftir ve asla klasik hortumlar gibi yer kaplamaz.
Artık ağır hortumlarla mücadele etmenize artık gerek yok. Uzayan hortum süper güçlü, dayanıklı ve ultra hafifliktedir. CobraHose uzayan hortum ev, bahçe vs. 'de işinizi büyük ölçüde kolaylaştıracak.  Musluğu açarak hortumun genleşmesini kısa bir süre bekleyiniz ve çok özellikli başlık ile istediğiniz basınçta suyu bahçe sulamak, araç yıkamak gibi diğer tüm işlerinizde de rahatlıkla kullanabilirsiniz. CobraHose uzayan hortum memnuniyet garantilidir ve patentli yapısı sayesinde sizi asla yarı yolda bırakmaz.
Cobra Hose süper güçlü, oldukça dayanıklı ve hafiftir. Bükülmez, kıvrılmaz, katlanabilir özelliğinden ötürü yer kaplamaz. Cobra Hose uzayan hortum, güçlü su verildiğinde otomatik olarak uzayarak 3 kat uzayarak genişler. Suyu açtığınızda hortum uzar, suyu kapattığınızda eski şekline geri döner.






 

Yorum Gönder

0 Yorumlar