Yeni

10/recent/ticker-posts

Header Ads Widget

sigara sarma makinesi

LR Aloevera Soft Skin Yüz Kremi & Skin Refining Yüz Peelingi



Herkese yeniden merhaba :)
Bugün sizlerle yaklaşık bir aydır deneyimlediğim LR Aloevera Yüz Kremi ve Peeling i hakkındaki düşüncelerimi paylaşmak istedim.


LR Aloevera Soft Skin Cream & Skin Refining Face Scrub



LR Aloevera Soft Skin Cream & Skin Refining Face Scrub


Öncelikle yüz peeling i ile başlamak istiyorum. İçinde iri yeşil taneler olan bir peeling, ilk başta acaba cildimi çizer mi diye çok endişelendim fakat taneler oldukça yumuşak çıktı. Cildimi kızartmadan harika bir peeling deneyimi yaşadım ki benim için büyük bir artı oldu. Ben kendisini günlük kullanıyorum. Ve makyaj yaptığım günlerde kalıntıları temizleme konusunda süper. Ayrıca geçen sivilcelerimin üzerindeki ölü derileri mucize bir şekilde geçirdi. Kokusu çok güzel, piyasadaki bir çok peelingi denedim fakat hiç bu kadar fresh kokulusuna rastlamadım. Kısacası benden on puanı haketti ;)



LR Aloevera Soft Skin Cream & Skin Refining Face Scrub

Evet son olarak bu minik, aslında çokta minik sayılmayan, yüz kreminden bahsedeyim. Yüz peeling i ile aynı tazelikte mükemmel kokuyor. Kapağı ilk açtığımda hemen koklarım ve kokusunu beğenmezsem hiçbir güç bana o ürünü kullandıramaz. Manolya çiçeği ekstaktlı bu ürün inanılmaz güzel nemlendiriyor, ayrıca el ve vücut içinde kullanılabiliyor olması beni kalbimden vurdu. Kullandığım bir ay içerisinde cilt lekelerimde ciddi azalma gördüm ve kesinlikle bittikçe alacağım bir krem oldu ;)




LR Aloevera Soft Skin Cream & Skin Refining Face Scrub





Yorum Gönder

0 Yorumlar