Yeni

10/recent/ticker-posts

Header Ads Widget

sigara sarma makinesi

Herkese Makyajlı Yorumdan Merhaba :)

Selam kızlar :)

Nasılsınız? Umarım harika bir gün geçiriyorsunuzdur. Ben çok heyecanlı ve bir o kadarda mutluyum. Yeniden sizlerle buluşmak, yeniden yazmaya başlamak çok güzel. Uzunca bir ara ve karar aşamasından sonra yeni bir isimle yola devam etmeye karar verdim. Bu konuda bana yardımcı olan Sibel e çok ama çok teşekkür ederim :)


Yeniden başladığımıza göre blogda neler olacak ondan bahsedeyim biraz sizlere, bu blogda her zamanki gibi ürün incelemeye devam, ayrıca yaptığım makyajlarımı da ekleyeceğim. Birde gittiğim etkinlikler ve güzel mekanlarıda sizlerle paylaşacağım. Umarım beni keyifle okumaya devam edersiniz sevgili dostlarım :)



Hepinizi çok ama çok seviyorum. Sevgiyle Kalın Gizem....

Yorum Gönder

0 Yorumlar