Yeni

10/recent/ticker-posts

Header Ads Widget

sigara sarma makinesi

Favori 3 Farmasi Ürünüm

Herkese merhaba :)
İlk yazımla karşınızdayım. Tabi eskiden beni takip edenler Farmasi ürünlerini ne kadar sevdiğimi bilir ;) Bende sizlere bugün bu 3 favori Farmasi ürünümden bahsetmek istiyorum. 





İlk ürünüm Farmasi Terracotta Powder. Bendeki Bronze Gold rengi.



Ürün bana ilk geldiğinde'' Aman tanrım rengi çok açık yinemi yanlış seçtim :( '' diyerek bir panik yaşamıştım. Ama geçenlerde yaptığım makyajda kendisini allık olarak kullandım ve aşık oldum. Çok güzel bir ışıltı veriyor. İçindeki pembeler yanaklarınıza çok tatlı bir görünüm veriyor. Ne kadar fazla sürerseniz sürün kesinlikle çok fazla gelmiyor. 




İkinci ürünüm ise Farmasi Sun Kiss Bronzing Powder. Bendeki numarası 02. Bu ürün bana danışmanım Sevgili Tuba Dalaman tarafından hediye olarak gönderildi. İlk başta rengi gözüme çok koyu geldi. İlk uygulamamda ayarı biraz kaçırınca çok koyu oldu ama ikinci uygulamamda minik minik alınca en iyi sonucu elde ettiğimi belirtmek isterim. Rimmel London Sun Kissed Bronzer dan sonra gerçekten en beğendiğim bronzerım oldu artık Rimmel e elim gitmez oldu. Bağlandım resmen kendisine :)




Ve son ürünümse bayadır kullanmakta olduğum ve daha öncede incelemesini yapmış olduğum Farmasi Extra Effect Mascara. Gerçekten yaklaşık 4 aydır elimden düşürmediğim tek maskaram. Kurumadı bile!!!!

Farmasi ürünlerini merak ediyor ve sipariş vermek istiyorsanız buraya tıklamanız yeterli :)


Peki sizin varmı Farmasi favorileriniz? Varsa hangileri? Paylaşırsanız çok mutlu olurum :)

Kendinize iyi bakın. Sevgiyle kalın. GİZEM...
















Yorum Gönder

0 Yorumlar