Yeni

10/recent/ticker-posts

Header Ads Widget

sigara sarma makinesi

mutfak dolaplarını folyo ile kaplama

Yapışkanlı Folyo ile Mutfak Dolabı Kaplama
Tüketmeden birşeyler yapabilmek, üretmek, yaratmak, yoktan var etmek,yapabiliyor olmak, ve bunu kendine kanıtlamak en güzeli de bundan keyif almak..

3 günlük dünyada ben yaptım diyorum. Deniyorum oluyor, vallahi de oluyor billahi de oluyor.

Ayol oluyor işte. 
Baksana dolap kaplamışım 3yıldır kullanıyorum hala birşey olmadı çizilmedi bozulmadı kimse naptın dolaba demedi, ben de kimseye kaplama bu demedim :) 
Beyaz mutfagımız beyaz- bordo dolabına alıştım artık.


Aylardır kafasını mutfağa takmış bir insan olarak ne yapsam da ne etsem bu mutfağı bir ferah hale getirsem deyip duruyordum. Mutfak yaptırılabilir ama ben kendim ne yapabilirim derken aklıma dolapları yapışkanlı folyolarla kaplamak geldi. Tamamına cesaret edemedim açıkçası ancak uzun bir tencere dolabımı kaplayıp kapaklarını değiştirmeyi planladım.
Eski hali aşağıda gördüğünüz gibiydi, aslında bunu da 1 yıl kadar önce yaptırmıştım çok eski değil ama mutfak giderek karanlık bir hal almıştı o yüzden değiştirmek yerine kaplamayı tercih ettim :)

Sadede gelirsek, bu iş için gerekenler;

Dümdüz bir dolap! (kapaklar desenli ise o zaman alınabilir ya da düz kısımlar kaplanabilir)
Kaliteli (öyle 3,5 liralık olmayanlardan 15-20 liralıklardan) parlak bir folyo. (Hatta bir kısmı arttı acep nereyi kaplasam onunla).
Sonra 2 gönüllü insan
1 adet iğne :)
Sabır.
Mutfak tezgahı ve duvarlarınızı inatçı yağ lekelerinden korumak için
Çekmecelerinizi, dolaplarınızı ve raflarınızı toz ve kirden korumak için
Tüm pürüzsüz yüzeylerin temizlenmesini kolaylaştırmak için
Bu pratik kendinden yapışkanlı duvar kağıdı, temizlik işleminden sonra zaman alıcı olmaktan kurtulmak için duvarları, mobilya iç ve cihaz yüzeylerini hizalayacaktır.
Çevre dostu, anti-bakteriyel, anti-toz, anti-nem ve ısıya dayanıklı, özel PVC backsplashes daha dayanıklıdır.
Tüm mutfak yüzeylerinizde uzun ve güvenilir kullanım için sağlam, uzun ömürlü bir yapışkan duvar kağıdı
Sadece kaplamanız gereken yüzeyin boyutlarını ölçün, çıkarılabilir arka etiketteki kesime uygun ızgara çizgileri nedeniyle kolayca kesin ve işiniz bitti
Artık ihtiyacınız olmadığında kolay uygulanır ve anında çıkarılabilir, bu mutfak alüminyum duvar kağıdı rahatınız için yapılır.
Duvar dekor, moda, ev ve yaşam, ev dekorasyon, duvar sticker, duvar kağıdı

Ölçüleri: 10m x 40 cm
Renk: Silver





 

alüminyum folyo mutfak kaplama, mutfak ara fayans folyo kaplama, mutfak tezgah arası folyo kaplama fiyatları mutfak tezgahı alüminyum folyo kaplama mutfak tezgah arası folyo kaplama trendyol mutfak dolabı folyo kaplama fiyatları mutfak dolabı folyo kaplama nasıl yapılır mutfak dolabı folyo kaplama kullanışlımı mutfak duvarı folyo kaplama mutfak dolabı folyo kaplama yapanlar mutfak dolabı folyo kaplama koçtaş mutfak dolabı folyo kaplama yorum mutfak dolabı kaplama çeşitleri adana mutfak folyo kaplama, mutfak folyo fayans kaplama mutfak tezgahı folyo kaplama fiyatları mutfak fayansı folyo kaplama mutfak fayanslarını folyo ile kaplama, fırın kaplama folyosu, mutfak dolap folyo kaplama, mutfak dolapları folyo kaplama, mutfak dolaplarını folyo ile kaplama, mutfak tezgahı folyo ile kaplama, mutfak için folyo kaplama, mutfak dolap kapakları folyo kaplama mutfak dolabı kapakları folyo kaplama mutfak tezgah kaplama yapişkanli folyo kağit mutfak tezgah üstü folyo kaplama mermer desen mutfak dolabı kaplama folyo modelleri mutfak masası folyo kaplama mutfak mermeri folyo kaplama mutfak tezgah üstü folyo kaplama siyah mermer desen mutfak tezgahı folyo kaplama nasıl yapılır mutfak dolabı folyo kaplama renkleri mutfak dolabı renkli folyo kaplama mutfak seramik folyo kaplama folyo mutfak tezgahı kaplama mutfak tezgahı folyo kaplama yorumları mutfak tezgah arası folyo kaplama mutfak tezgah üstü folyo kaplama tezgah folyo kaplama tezgah arası kaplama folyosu mutfak fayans üzerine folyo kaplama mutfak dolabı kaplama yapışkanlı folyo mutfak zemini folyo kaplama mutfak zemin kaplama folyo mutfak tezgah arası kaplama folyosu folyo ile kaplanan mutfaklar mutfak ara panel kaplama folyosu

Yorum Gönder

0 Yorumlar