Yeni

10/recent/ticker-posts

Header Ads Widget

sigara sarma makinesi

Rosense Kirazlı Dudak Nemlendiricisi

Bugün ne zamandır kullandığım yazısını ancak bugün yazabildiğim bir üründen bahsetmek istiyorum. Görüyorsunuz ki uzun zamandır kullanıyorum ambalajındaki yazılar bile silindi. Rosense Kirazlı Dudak Nemlendiricisi bugün bloğumun konuğu. 

Dudak nemlendiricisi kullanmadan yapamayanlardanım maalesef. Dudaklarım Ankara'da olduğumdan beri kuruyor. Sinop'ta nemlendiricilere bu kadar ihtiyaç hissetmezdim. Ama Ankara'da yaşadığımdan beri nemlendiricilerle kanka oldum resmen. 


Bugüne kadar sayısız dudak nemlendiricisi kullandım. Bir çok marka denedim. Dudakları çok hoş gösteren renk veren aynı zamanda nemlendiren bu ürünü çok beğendim. Ne zaman bu dudak nemlendiricisini kullansam dudaklarımı çok beğeniyorum. Fiyatı yaklaşık 15 TL gibi bir rakamdı yanlış hatırlamıyorsam. Kiraz aromalı olan Rosense Kirazlı Dudak Nemlendiricisi içeriğinde aynı zamanda Spf 15 içeriyor bence bu da çok büyük bir artı. Pürüzsüz dudaklara kavuşma vaadi veren bu dudak nemlendiricisi gerçekten vaadini gerçekleştiriyor ve öpülesi dudaklara sahip oluyorsunuz :) Yapış yapış bir kıvamı yok bunu da çok sevdim.

Nemlendirmesi mucize değil çok süper diyemem ama dudaklara çok hoş bir renk veriyor kendisi ve ben buna BAYILIYORUM! :) Tekrar Rosense Kirazlı Dudak Nemlendiricisini satın alabilirim. Şimdilik Hoşçakalın. Sevgiler ❤️


İçinizdeki çocuğu sakın ha büyütmeyin Canlarım ve mutluluk cesaret ister bunu sakın unutmayın!


Buraya tıklayarak beni GFC takibine alabilirsiniz ve beni Instagram, Twitter gibi sosyal medya hesaplarımdan takip etmeyi unutmayın canlarım :)


Yorumlarınızı bekliyorum :) Sevgilerimle





Yorum Gönder

0 Yorumlar