Yeni

10/recent/ticker-posts

Header Ads Widget

sigara sarma makinesi

H&M Way Past Midnight Parfüm

Bugün bloğumun konuğu H&M Way Past Midnight Parfüm. Meyveli ve çiçeksi bir koku olan bu parfümü beğenerek kullandım. Beni takip edenler bilirler şekerli kokulara bayılırım :) Hadi gelin biraz H&M Way Past Midnight Parfümü inceleyelim;
H&M Way Past Midnight Parfümün notalarında Greyfurt, Zencefil, Manolya, Vanilya, Sandal Ağacı bulunuyor. Üst notalarda Greyfurt ve Zencefil,  kalp notasında Manolya ve alt notalarda Vanilya ve Sandal Ağacı bulunuyor.Meyve kokusu daha çok ağır basıyor ve ben o yüzden sanırım bu parfümü sevdim. Çünkü şekerli ve meyveli kokuları seviyorum :) Parfüm Nisrine Grillié ve Olivier Pescheux tarafından yaratıldı ve 2018 'de satışa çıkarıldı.
Şişesi de çok tatlı bu parfümün.Çantaya atmalık küçük bir şişesi var.75 ml'lik  şişesi yaklaşık 60 TL olan bu parfümü ben severek kullandım.Kalıcılığı orta diyebilirim ve kış aylarında rahatlıkla kullanılabilir. Yaz mevsimi için biraz ağır gelebilir ama çok fazla ağır değil korkmayın sakın :)


H&M Way Past Midnight Parfümün içeriğini üstte okuyabilirsiniz.

H&M Way Past Midnight Parfümün notaları yukarıda yer alıyor.


Feminen bir koku olan H&M Way Past Midnight Parfümü ben severek kullandım ve tekrar satın alabilirim. Tekrar bir ürün yorumlama yazımda görüşmek üzere Canlarım. Sevgiler❤️


İçinizdeki çocuğu sakın ha büyütmeyin Canlarım ve mutluluk cesaret ister bunu sakın unutmayın!


Buraya tıklayarak beni GFC takibine alabilirsiniz ve beni Instagram, Twitter gibi sosyal medya hesaplarımdan takip etmeyi unutmayın canlarım :)


Yorumlarınızı bekliyorum :) Sevgilerimle





Yorum Gönder

0 Yorumlar