Yeni

10/recent/ticker-posts

Header Ads Widget

sigara sarma makinesi

Golden Rose Metals 111 Nolu Oje

Siz de ojeleri çok sever misiniz? Benim gibi oje koleksiyonunuz var mı? İnanın Canlarım yaklaşık 200 ojem vardır yani :) Bugün bloğumda Golden Rose Metals 111 Nolu Oje konuk :)

Maalesef bu ojeyi pek sevemedim. Ojeyi iki kat bile uygulasam dalgalı bir yapısı var:(Aslında rengi çok güzel ve metalik etkisini sevdim. Ama iki katta bile tam rengini veremedi. O zaman ben neyleyim böyle ojeyi dimi ya?


Bendeki numarası 111. Satın almak isteyenler varsa bu numara ile satın alabilirler. Ama dediğim gibi ben pek sevemedim. Serinin diğer renklerini bilemiyorum belki içlerinde güzel ve rengini tam olarak verenler vardır.

Bir daha satın almam sanırım bu seriyi. Şimdilik hoşçakalın Canlarım. Yeni bir yazıda görüşmek üzere. Sevgiler ❤️


İçinizdeki çocuğu sakın ha büyütmeyin Canlarım ve mutluluk cesaret ister bunu sakın unutmayın!


Buraya tıklayarak beni GFC takibine alabilirsiniz ve beni Instagram, Twitter gibi sosyal medya hesaplarımdan takip etmeyi unutmayın canlarım :)


Yorumlarınızı bekliyorum :) Sevgilerimle






Yorum Gönder

0 Yorumlar