Yeni

10/recent/ticker-posts

Header Ads Widget

sigara sarma makinesi

Blog Takip Etkinliği 2019 - Herkesi Davet Ediyoruz



Derya, Esra Takım, Kelebek Etkisi, Lerzan Kara, Renkli Blog Sayfam, Bipudra arkadaşların düzenlediği bir Blog Keşif Etkinliği bugün bloğumun konuğu. Bu tarz etkinlikler adımızı duyurmak için güzel etkinlikler :) Hadi gelin blog etkinliklerine bakalım;

Herkese merhabaaa !!! Yepyeni 2019 yılına taze kan getirecek bir blog keşif etkinliği başlattık yine bir kaç arkadaşımla. Birbirimizi takip etmenin, hem yeni dostlar edinmek adına; hem de bloglarımıza katkı sağlaması gerçeği tartışılmaz. Blog keşif etkinliğine katılmak bana ne kazandırır diyorsanız : Ben kendi adıma blog keşif etkinliklerinin faydasını hep gördüm. Evet, etkinliğe katılıp takip etmeyen veya takipten çıkan da olmuyor mu? Oluyor tabii. Her ortamda kendini akıllı zanneden ve insan kandırmaya çalışanlar olacaktır. Ama bir teraziye koyduğumda, katılmak bana daha faydalı geliyor.
Takipçileriniz artar, ortak ilgi alanlarınız olan bloglarla buluşursunuz, farklı bloglar sizi takip edip sosyal medyada linklerinizi paylaşırsa farklı okurlara ulaşmanız mümkün olur. Tabii aynı şeyleri siz de yapmalısınız.
Bazı bloglarla sadece takipleşmek bazında, bazıları ile ise karşılıklı yorumlaşmak, farklı platformlarda destekleşmek fırsatı buluyorum. Destekleşmek her anlamda didişmekten güzeldir.. Ne yazık ki bizim blog dünyamızda da birilerini parmakla işaret edip karalamaya çalışanlar, bloglara zarar vermeye çalışanlar mevcut. Bu tür düşük seviyeli ve kötü niyetli insanlara en güzel cevabı birlik olup destekleşerek verebiliriz. Kendileri her etkinliğe koşar adım katılıp sonra kötüleyenler de yok değil var. Destekleşmeyi kötülemek de artık nasıl bir mantıksızlıksa :) Kavganın, laf sokmaların, kin gütmenin, negatif duyguların hiç ama hiç gereği yok ve hem tarafları; hem de diğer kişileri huzursuz etmekten başka bir işe yaramaz.
2019 blog keşif etkinliğine katılım için yapmanız gerekenler: 
Listedeki blogları takip etmek. Blogspot bloglarını gfc izleyiciler kısmından, wordpress bloglarını e mail aboneliği ile. 
Takip ettiğiniz bloga yapacağınız bir yorumla katıldığınızı bildirmek, profilinizde blog linkiniz yoksa belirtmek. 
Listenin sonuna kendi adınızı ekleyip bloğunuzda yayınlamak ve bu şekilde etkinliği devam ettirmek. 
Takipten ASLA çıkmamak !!! Sağlam ve uzun soluklu dostlukların anahtarı güven ve dürüstlüktür. 
Bu etkinlikte listeleri devralan yeni linki ekleyip devam edecek, o yüzden ben üç blogumu da takip eden arkadaşları yıllardır blogumda devam eden Deli Kızın Bohçasında süresiz keşif etkinliğilisteme ekleyeceğim. 
2019 Keşif Etkinliği Bloglar Listesi:
Tabii biz bayrak yarışını başlatıyoruz ve herkesi davet ediyoruz. Bayrağı elden ele dolaştırıp, etkinliğe katılımın artmasını sağlamak da hepimize düşüyor. Lütfen herkes kurallara uysun, kimse kimseyi kandırmaya çalışmasın. Hepimiz aynı ortamın içinde bloglarımızı yazan yetişkin insanlarız. Bu tarz davranışlar hiçbirimize yakışmıyor.
Yeni takip edip bilmeyenler için yazayım, deli kızın bohçası, deryanın spor günlüğü ve deriasworld benim bloglarım. Üçünü de takip ederseniz ben de sizi üç ayrı hesaptan takibe alırım. Sadece birini takip edecekseniz de bu yazıya yorumla belirtin ben de o bloğumla takip ederim.











Blog Etkinliği İnternet Adresi:

İçinizdeki çocuğu sakın ha büyütmeyin Canlarım ve mutluluk cesaret ister bunu sakın unutmayın!


Buraya tıklayarak beni GFC takibine alabilirsiniz ve beni Instagram, Twitter gibi sosyal medya hesaplarımdan takip etmeyi unutmayın canlarım :)



Yorumlarınızı bekliyorum :) Sevgilerimle





Yorum Gönder

0 Yorumlar