Yeni

10/recent/ticker-posts

Header Ads Widget

sigara sarma makinesi

Bee Beauty Deniz Tuzu Spreyi

Bugün Ankara'da yağmurlu bir hava var. Sanırım bu havalar Nisan ayı boyunca devam edecek. Nasılsınız? İyi misiniz Canlarım? Bloğuma bir kaç gündür bakamıyorum. Ama bugün bu yağmurlu havaya inat size yaz mevsiminin esintilerini hatırlatacak bir üründen bahsetmek istiyorum. Gratis'lerde satılan bir marka olan Bee Beauty'nin deniz tuzu spreyi bugün bloğumun konuğu. Hoşgelmişler efendim :) Gelin hep birlikte Bee Beauty Deniz Tuzu Spreyini inceleyelim.

Gratis'in sayfasında Bee Beauty Deniz Tuzu Spreyi hakkında yazılanlar şöyle;
Bee Beauty Deniz Tuzu Spreyi, saçlara belirgin ve doğal dalga efekti verirken, içeriğindeki deniz tuzu sayesinde saçların hacimli ve dolgun bir görünüm kazanmasını sağlar. 
Kullanım 
• Kullanmadan önce çalkalayınız. 
•Şişeyi dik bir biçimde tutup saça yaklaşık 15 cm uzaktan eşit oranda püskürtünüz. 
• Nemli veya kuru saça uyguladıktan sonra ellerinizle şekil verin.


Denizden çıktığınızda saçlarınız nasıl görünür? Seksi ve dalgalı değil mi?Biz kadınlar bu görüntüyü severiz.Peki her an denize girebilir miyiz? Hayır. İşte piyasadaki deniz tuzu spreyleri saçlarınızda bu etkiyi yaratmak için üretiliyorlar. Bee Beauty Deniz Tuzu Spreyi de bunlardan biri. Ürünü ilk kullanımımdan itibaren sevdim diyebilirim. Saçları aşırı sertleştirmeden hafif dalgalı ve yoğun gösteriyor. Yalnız aşırı bir yoğunluk aklınıza gelmesin. Yoğun görüntü bir süre sonra iniyor ve saçlar eski haline dönüyor. Ama yinede ürünün ilk izlenimini sevdim. Her ne kadar etkisi kısa sürse bile.


Benim saçlarım kendinden dalgalı. O yüzden belki bu ürün ben de bir tık daha çok işe yarıyor. Saçları düz olanlar için belkide aynı etkiyi göstermeyebilir. Gratis'lerden bazen çok uygun fiyata satın alabileceğiniz Bee Beauty Deniz Tuzu Spreyini şahsen sevsem de bir daha satın almayıp farklı markaların deniz tuzu spreylerini denemek istiyorum. Belki saçtaki yoğunluğu daha uzun süre sürdüren ürünler bulabilirim.




İçinizdeki çocuğu sakın ha büyütmeyin Canlarım ve mutluluk cesaret ister bunu sakın unutmayın!


Buraya tıklayarak beni GFC takibine alabilirsiniz ve beni Instagram, Twitter gibi sosyal medya hesaplarımdan takip etmeyi unutmayın canlarım :)


Yorumlarınızı bekliyorum :) Sevgilerimle





Yorum Gönder

0 Yorumlar