Yeni

10/recent/ticker-posts

Header Ads Widget

sigara sarma makinesi

Selaros Alışveriş Sitesi

Merhaba Canlarım, nasılsınız? Umarım iyisiniz ve sevgi dolusunuz. Bahar geldi artık ince giyiniyoruz oh kış geçti şükürler olsun :) Halen açık ayakkabılarımı giyesim var ama malum havalar biraz soğuk :) Mayıs ayını bekliyorum bunun için sabırsızlıkla. Yine bir alışveriş sitesi bugün bloğumun konuğu olacak. Bugün sizlere yine yeni keşfettiğim bir alışveriş sitesinden bahsetmek istiyorum. Selaros Sitesi hem uygun fiyatlı hem de süper şeyler var :) Selaros, kadınlar için en son moda kıyafetleri sunan global çevrimiçi mağaza. Sitelerinde;
Profesyonel müşteri hizmetleri ekibimiz size yardımcı olmak için her zaman buradayız. Sizin memnuniyetiniz bizim önceliğimizdir!
Ayrıca, dünya çapındaki nakliye hizmetimiz sayesinde siparişinizi dünyanın her yerinden kolayca alabilirsiniz! şeklinde yazıyor. Kadınlar için elbiseler, üstler, altlar ve mayo ve bikiniler, aksesuarlar ve çantalar var. Farklı tarzlarda binlerce ürün sizi bekliyor! Özellikle Mayo ve bikinilere bayıldım. ( cheap swimwear for women) O kadar fazla seçenek var ki bakın isterim.
Halter  Asymmetric Stripe One Piece For Women  

V-Neck  Contrast Trim  Plain One Piece For Women  
Mayo  
Sitede şu an mevsime uygun seçenekler de var ama her mevsim giyebileceğiniz şeyler de var. Büyük beden kıyafette var küçük beden de. Her bedene uygun parçalar var yani.Selaros sitesinde sadece kıyafet yok.İç çamaşırları, çantalar.Aksesuarlarda da oldukça başarılı.Özellikle çantalara bayıldım. 5-6 dolara o kadar güzel çantalar var ki.mesela bir örnek göstereyim sizlere. Aşağıdaki çanta sadece 6.26 dolar.Sitede gezinmekten zevk alacağınızı düşünüyorum. Kredi kartı limitimi ayarlayayım hemen siteden özellikle çanta alışverişi yapmak istiyorum :)
New Flower Print Mini Phone Bag Clutches

Selaros sitesinde aksesuarlar da çok güzel demiştim. Size favori aksesuarlarımı göstermek istiyorum çünkü ben gerçekten kendilerine bayıldım :)



A Suit Of Retro Imitated Crystal Necklace Ring And Earrings

Sitede çok güzel kıyafetler var. Özellikle pantolonlar da harika ( ladies casual pants )Aşağıda bu pantolonlara örnek vermek istiyorum.
Plain  Flared  Mid-Rise Casual Pants For Women



Cutout Decorative Lace  Plain  Jumpsuits

Bu arada sitede 69$ üstü alışverişlerde kargo ücretsiz ve tüm dünyaya gönderim yapıyorlar. Daha ne olsun. Bir deneyin derim Canlarım. Bir sonraki yazımda görüşmek dileğiyle. Kendinize çok iyi bakın. Bu arada size bir sürprizim var. Youtube kanalı açmak istiyorum ve bunu 5-6 ay içinde gerçekleştirmek planlarım arasında. Görüşmek dileğiyle :)

İçinizdeki çocuğu sakın ha büyütmeyin Canlarım ve mutluluk cesaret ister bunu sakın unutmayın!


Buraya tıklayarak beni GFC takibine alabilirsiniz ve beni Instagram, Twitter gibi sosyal medya hesaplarımdan takip etmeyi unutmayın canlarım :)


Yorumlarınızı bekliyorum :) Sevgilerimle










Yorum Gönder

0 Yorumlar